კომპანიის საფირმო სტილი (corporate identity) –  გახლავთ სავაჭრო ნიშნის ერთგვარი გრაფიკული გარეგნული მახასიათებელი. მისი არ არსებობა ნიშნავს კონკურენტთა შორის იდენტიფიკაციის, სუბიექტური ნიშნის არქონას.

კომპანიის საფირმო სტილის დანიშნულებაა – გახადოს კომპანიის პროდუქცია ცნობადი და  შეიმუშაოს კონკურენტებისგან გამორჩეული დიზაინი, რომლის წყალობითაც მომხმარებლები ადვილად შეძლებენ არჩევანის გაკეთებას. ასევე საფირმო სტილი იცავს კომპანიის პროდუქციას გაყალბებისგან.

საფირმო სტილი შეიძლება შეიცავდეს უამრავ ელემენტს, რომლის საშუალებითაც ის გავლენას ახდენს სამიზნე აუდიტორიაზე, ეს შეიძლება იყოს:

კორპორატიული სტილის  ძირითადი ელემენტები:

  • სავაჭრო ნიშანი, ლოგო;
  • ბრენდბუქი;
  • კორპორატიული ფერები;
  • კორპორატიული სლოგანი (ლოზუნგი);
  • საფირო ფონტების კრებული;
  • საბეჭდი მასალები;

1.მინიმალიზმი
ეს ტენდენცია კვლავ აქტუალური იქნება, რადგან ყველა მსხვილი ბრენდი  გადართულია უფრო მარტივი, სადა მინიმალისტური დიზაინის შემუშავებისკენ. საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

2. ხელით შესრულებული ნამუშევრები
ეს ტრენდი უკვე რამდენიმე წელია რაც აქტუალურია და  ძალიან უხდება “ჰიბსტერულ” ბიზნესს.  ეს სტილი გავრცელებულია სარესტორნო, სადალაქო და ხელნაკეთი ნივთების  ბიზნესში. საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

3. უარყოფითი სივრცე
ძალიან ძველი ტენდენციაა, მაგრამ მიუხედავად ამისა ბოლო რამოდენიმე წელი  ის  პოპულარობის პიკს აღწევს. ეს ტენდენცია 2017 წელსაც  აქტუალურია და  ამიტომ ნამდვილად იმსახურებს თქვენ ყურადღებას საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

4.კოდირება
ამ ტენდენციის არსი მინიმალიზმშია – ამ დროს ხდება ლოგოს არსის გადმოცემა, ყოველგვარი ზედმეტი დეტალების გარეშე.საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია 5. გეომეტრიული ფორმები
ბევრი ფიქრობდა, რომ  ეს ძველი ტენდენცია აღარ დაბრუნდებოდა… მიუხედავად ამისა, ზოგიერთი სტილი მუდმივად იარსებებს! საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

6. მხატვრული გაფორმება 
თანამედროვე და მოდური ბიზნესის  ყველაზე პოპულარული  ტრენდი.

საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

7. თარგები, ხაზები
ახალი მიმართულება, რომელიც აძლევს ბიზნესს საშუალებას იყოს ყველასგან გამორჩეული. ეს ორიგინალური ტრენდი  შეიძლება გამოყენებული იქნას  ლოგოს საპრეზენტაციოდ.

საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

8. ანიმაციური ლოგოები
ძლიერი დიზაინი –2017  წლის მთავარი ტრენდი, რომელიც დიზაინის ყველა სფეროში გამოიყენება

საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენციასაფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

9. ვინტაჟი
ვინტაჟური  სტილი არ თმობს  პოზიციებს.  ეს არ არის ახალი ტენდენცია, მაგრამ  უამრავ სურპრიზს გვპირდება.

საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

10. ფერების გადასვლა
ეს ტენდენცია წელს ყველგან გვხვდება — ლოგოებშიც.

საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

11. ილუსტრაციები ლოგოში
ილუსტრაცია — მისი მეშვეობით თქვენ შეგიძლიათ ფირმის ლოგო გახადოთ უფრო ორიგინალური და  ყველასგან  გამორჩეული. ამ წელს ილუსტრაციები დიდი პოპულარობით სარგებლობენ.

საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

12. ფოტოები ლოგოში
ფოტოს და ლოგოს მომგებიანი კონტრასტული შერწყმა – 2017 წლის ყველაზე პოპულარული სტილი. ეს ტექნიკა  გამოიყენება მხოლოდ საფირმო სტილის დემონსტრირებისთვის. საფირმო სტილის შემუშავების 12 ახალი ტენდენცია

გსურთ იყოთ მუდამ აქტუალური, გამოირჩეოდეთ ყველა სხვა ბრენდებისგან და კომპანიებსგან მაღალი ხარისხით ? ამაში თქვენ უნიკალური, თანამედროვე, დახვეწილი და გემოვნებიანი დიზაინის შექმნა დაგეხმარებათ. . . 

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  – Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #115ა (“ზოდის ბიზნეს ცენტრი” მე-7 სართული)

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 598 30 88 80

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge