ინტერნეტში  60 წამში  თქვენ შეგიძლიათ დადოთ პოსტი  Facebook-ზე, მიწეროთ მეგობარს, დადოთ ფოტო Instagram-ზე და ასევე გადახედოთ  ახალ ამბებს  Twitter-ზე. ასეეთივე  ოპერაციებს პარალელურად  კიდევ მილიონობით ადამიანი ანხორციელებს. 

მარკეტინგული კვლევების ამერიკულმა კომპანია Nielsen-მა გამოაქვეყნა ანგარიში, რომლის თანახმადაც გაირკვა, რომ  ადამიანების 93%  უსმენს რადიოს და პარალელურად  შეუძლიათ დაათვალიერონ საიტები, გადახედონ სოციალურ ქსელებს, გადმოწერონ აპლიკაციები.  იმისთვის რომ კომპანია არ დაიხრჩოს  ინფორმაციის დიდ ნაკადში მან უნდა იცოდეს, რის გაკეთებას ასწრებს  მომხმარებელი სანამ ონლაინშია.

საზოგადოებაში მედია საშუალებების როლის გასამაგრებლად  ჟურნალისტმა ლორი ლიუისმა  კომპანია Midwest Communications-ისთვის მოიფიქრა  ახალი თანამდებობა — ნომრისა და სოციალური სტრატეგიის დირექტორი. თავის კოლეგასთან ჩად კალაჰანთან ერთად მათ მოამზადეს  კვლევა,  სადაც ილუსტრაციის სახით წარმოადგინეს  ყველა ციფრული ოპერაცია, რომელსაც მომხმარებლები ერთი წუთის განმავლობაში ანხორციელებენ.

 

რა ხდება ინტერნეტში ერთი წუთის განმავლობაში. 2017 წლის მონაცემები.

ეს მონაცემები უნდა გვახსენებდენ იმის შესახებ, რომ  კომპანიებისთვის უნიკალური კონტენტის ქონა  სასიცოცხლოდ აუცილებელია.  სხვა შემთხვავაში  დღეს არსებული ინფორმაციის  ულევ ნაკადში  თქვენ შეუმჩნეველი დარჩებით.

ამ ბრძოლის მოგება მხოლოდ  კარგად გააზრებული და ჩამოყალიბებული კონტენტ სტრატეგიითაა შესაძლებელი.  სანამ რაიმე სახის კონტენტს გამოაქვეყნებთ  დაფიქრდით რამდენად ორიგინალურია ის, რადგან  მსგავსი სახის ინფორმაცია შეიძლება კიდევ ბევრს ჰქონდეს.

კონტენტ-მარკეტინგის  2018 წლის ტენდენციები

აუდიტორიასთან კონტაქტის შესანარჩუნებლად უნდა შექმნათ კონტენტი, რომელიც:

  • დაეხმარება მათ პრობლემების მოგვარებაში;
  • მიიქცევს მათ ყურადღებას კომპანიისადმი;
  • დააკმაყოფილებს სხვადასხვა სახის პროტესტს;
  • გახდება რელევანტური და ვირუსული.

კონტენტ-მარკეტინგის ტენდენციები, რომლებიც მთელი 2018 წლის განმავლობაში აქტუალური იქნება.

სტრატეგიის შექმნა და კონტენტ-გეგმის მიხედვით მუშაობა

საიტის კონტენტზე მომუშავე მარკეტოლოგები და ქოფირაითერები უნდა მუშაობდნენ კონტენტ-გეგმის მიხედვით. 2018 წელს კონტენტ-მარკეტინგის სტრატეგიის ქონა  აუცილებელი გახდება, რადგან  ტყუილად არ დაიხარჯოს კომპანიის მიერ გამოყოფილი ბიუჯეტი, დრო  და ძალისხმევა.

დასკვნა:

  • საიტზე სისტემატიური მუშაობისთვის  აუცულებელია კონტენტ-გეგმის შემუშავება;
  • ყველა დავალებას უნდა ჰქონდეს შესრულების დრო, მიზანი, შემსრულებელი და პასუხისმგებელი პირი;
  • იმისთვის, რომ თქვენი კონტენტი მუდამ აქტუალური იყოს, მნიშვნელოვანია კონტენტ-გეგმის განახლება;

ექსპერტებთან მუშაობა

თქვენი საიტის  კონტენტის შესაქმნელად  დაიხმარეთ ცნობილი და გამოცდილი ადამიანები, ესენი შეიძლება იყვნენ:

  • ექსპერტები– სპეციალისტები, რომლებიც ერკვევიან ამ სფეროში;
  • აზრის ლიდერები – ადამიანები, რომლებსაც ენდობიან  და რომელთა აზრსაც ითვალისწინებენ.

სააგენტო, რომელიც დაკავებულია კონტენტ-მარკეტინგით,  თავად  ქმნის   ექსპერტებს და  აზრის ლიდერებს  კომპანიაში მომუშავე   სპეციალისტებისგან, ამ დროს მნიშვნელოვანია:

  • მოტივაცია – გუნდის და კონკრეტული თანამშრომლის  დაინტერესება, ჩართულობა;
  • თვითგანათლება– შეუფერხებელი განვითარება, ექსპერტებთან ურთიერთობა, ცოდნის და გამოცდილების მიღება;
  • უნიკალური წინადადება – თქვენ ყველაფერი გამოგივათ, თუ თქვენ გაქვთ რამე იდეა არ მოგერიდოთ მისი წარდგენა.

აუდიტორიის პერსონალიზაცია

აუდიტორიის სეგმენტაციის სტანდარტული მეთოდები : სქესით, ასაკით, გეოგრაფიული და სოციალური მდებარეობით უკვე აღარ არის ეფექტური.  ადამიანები შეიძლება ემთხვეოდნენ ამ პარამეტრებით ერთმანეთს, მაგრამ, მათი მოთხოვნილებები და ინტერესები შეიძლება სრულიად განსხვავებული იყოს.

დასკვნა – 2018 წელს თქვენ დაგჭირდებათ პერსონალიზაცია. გაანალიზეთ თქვენი აუდიტორიის ინტერესები და შექმენით კონტენტი, რომელიც მათ პრობლემებს გადაჭრის და ამავდროულად მუდამ აქტუალურიც იქნება.

მეტი ვიზუალიზაცია და ინტერაქტივი

გამოიყენეთ დიდი სურათები, ილუსტრაციები, ინფოგრაფიკები, ვიდეოები, სლაიდ შოუ.

ყველა ეს ფორმატი აუდიტორიაზე განსხვავებულად მოქმედებს, არ მოგერიდოთ ექსპერიმენტების. მთავარია იყოთ აქტუალური, რომ ადვილად შეძლოთ მომხმარებლებთან კონტაქტი.

მთავარია არ დაგავიწყდეთ კონტენტის ხარისხი.  2018 წელისთვის უნდა შეწყვიტოთ  არაორიგინალური და არაუნიკალური კონტენტის განთავსება. შეიმუშავეთ გეგმა, გამოიყენეთ რაც შეიძლება მეტი ორიგინალური, უნიკალური  კონტენტი. ეს სამუშაოები უფრო ბევრ დროს ითხოვს, სამაგიეროდ   უფრო მეტადაც ფასდება როგორც ადამიანების ასევე საძიებო სისტემების მიერ.

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  – Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 514 15 55 51

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge