სარეკლამო სლოგანი – მოკლე ადვილად დასამახსოვრებელი ფაზა, კომპანიის სარეკლამო სლოგანი. დღეს მან სულ სხვა მნიშვნელობა შეიძინა. დღეს ის კომუნიკაციის ერთ-ერთ საშუალებად იქცა, რადგან ადამიანებ ადვილად  დასამახსოვრებელ სლოგანებს  უკვე ყოველდღიური საუბრის დროსაც იყენებენ, რისი წყალობითაც  რეკლამა უკვე მათ ქვეცნობიერში ილექება.

მაგრამ ესეთი სლოგანის მოფიქრება არც ისე მარტივია.

სლოგანის სახეები  გახსოვდეთ, თუ თქვენს კომპანიას უკვე აქვს სლოგანი, რომელიც ყველამ კარგად იცის, მაშინ არ შირს მისი შეცვლა, რადგან ის უკვე კომპანიის სავიზიტო ბარათია და მას იგივე ადგილი უჭირავს როგორიც  ლოგოს

დაკავშირებული სლოგანი – სლოგანი, რომელშიც გამოყენებულია  კომპანიის სახელი. ის  უფრო ადვილი დასამასხოვრებელია  და  პირდაპირ აკეთებს აქცენტს კომპანიაზე, მაგრამ პრობლემა ისაა, რომ ესეთ სლოგანს ადამიანები საუბრისას ვერ გამოიყენებენ.

პირდაპირი სლოგანები – სლოგანი, რომელიც პირდაპირ მიმართავს მომხმარებელს, რაც ქმნის სიახლოვის ეფექტს, მაგალითად :გიყვარს? უყიდე!

მიჯაჭვული სოლოგანები -სლოგანები, რომლებიც კომპანნიის დასახელებასთან ერთად უნდა წარმოთქვა,  დაკავშირებული სლოგანისგან განსხვავებით ეს სლოგანს კომპანიის სახელის გარეშე აზრს კარგავს.

თავისუფალი სლოგანები – სლოგანის ერთ-ერთი ყველაზე კარგი სახეა. ხშირად გამოიყენება პროდუქციის დასახელებასთან ერთად, მაგალითად : ამერიკა გიჟდება Dunkin-ზე!”, ” . მისი გაგონებისას ყველა ხვდება, რომელ პროდუქტზეა საუბარი.

სლოგანი ჭირდებათ როგორც დიდ ასევე პატარა კომპანიებსაც.  გახსოვდეთ, რომ თუ არსებული სლოგანი უკვე კომპანის ნაწილად იქცა არ ღირს მის შეცლა, რადგან ახალი უკეთესს არ ნიშნავს.

სლოგანი უნდა დაარეგისტრიროთ  როგორცსასაქონლე ნიშანი, რადგან მისი მითვისება ვერავინ  შეძლოს.

 

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  – Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #115ა; მე-7 სართული

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 598 30 88 80

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge