ეფექტური საიტის შექმნა — მეცნიერებაა, რომელიც მოითხოვს  დეტალურ დაგეგმვას.  ის მოითხოვს პატარა დეტალების  სტრატეგიულ დაგეგმვას.

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

A — Analytics (ანალიტიკა)

დღეს ანალიტიკის გარეშე არაფერი  არსებობს,
გამოცანების და ეჭვების დრო წარსულს ჩაბარდა.

B — Bounce Rate (უარყოფის მაჩვენებლები)

წავიდნენ ისე, რომ გაცნობა ვერ მოასწარით,
მაგრამ მონაცემების  დათვლით  და გაანალიზებით თქვენ გეცოდინებათ  მიზეზი თუ რატომ ტოვებენ მომხმარებლები თქვენ საიტს.

C — Conversion (კონვერტაცია)

საიტის მიზანი — მომხმარებლების აქტიურობა,
კონვერტაცია (ინტერნეტ მარკეტინგში ნიშნავს – მომხარებლების მიერ საიტზე განხორციელებული რამე ქმედება (რეგისტრაცია, სიახლეების გამოწერა და სხვა))— ის რისკენაც უნდა მიისწრაფოდეთ.

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

D — Design (დიზაინი)

რაც მთავარია უნდა იყოს ფუნქციონალური,
ერთი შეხედვით უნდა იქცევდეს  ყურადღებას
შედეგად უფრო მეტი ადამიანი შემოვა საიტზე
და მოგებასაც მალევე მიიღებთ!

E — Engagement (ჩართულობა)

აქ საქმე ეხება გრძნობებსა და ემოციებს:
მომხმარებელმა  უნდა იგრძნოს დადებითი ემოციები  თქვენ საიტზე შემოსვლისას ,
თქვენი მომხმარებლები ყოველთვის დაინტერესებული უნდა იყვნენ!
ამისთვის თქვენ უნდა შესთავაზოთ მათ  საინტერესო კონტენტი.

F — Flow (ალგორითმი)

კარგი  ალგორითმი წარმატების ერთ-ერთი მთავარი კომპონენტია.

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

G — Goal (მიზანი)

საიტის შექმნამდე თქვენ ზუსტად უნდა იცოდეთ რა მიზნის მისაღწევად გსურთ ის.

H — Headline (სათაური)

კარგი სათაურის გარეშე ვერ დააინტერესებთ მომხმარებლებს.
თუ მომხმარებელს არ დააინტერესებს  სათაური ის არ გააგრძელებს კითხვას და საიტსაც მალევე დატოვებს.

I — Imagery (გამოსახულება)

მეტაფორის ძალა უდავოა:
მათი საშუალებით ხდება  ადამიანების ყურადღების მიქცევა.

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

J — Justification (დასაბუთება)

უბრალოდ თავის ქება ყველას შეუძლია,
ჭკვიანური მიდგომა კი მდგომარეობს:
კარგი შთაბეჭდილების შექმნაში და  საკუთარი განცხადებების დასაბუთებაში.

K — Key Performance Indicators, KPIs (ეფექტურობის საკვანძო მაჩვენებლები)

ინდიკატორი, რომელიც  ეხმარება კომპანიებს მიზნის მიღწევაში.  საკვანძო მაჩვენებლების საშუალებით კომპანია აფასებს  საკუთარ მიმდინარე  მდგომარეობას და საჭიროების შემთხვევაში ახორციელებს ცვლილებებს.

L — Layout (განლაგება)

თუ საიტის ინფორმაციის  განლაგება მეგობრობს დიზაინთან, მაშინ შედეგი იქნება კარგი.

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

M — Mistakes (შეცდომები)

შეცდომებს ყველა უშვებს,
მაგრამ გამოსავალი არსებობს,  თუ თქვენ  მოიცილებთ  ზედმეტ ელემენტებს და გაურკვევლობას,  მაშინ თავიდან აიცილებთ  ყველა საფრთხეს.

N — Navigation (ნავიგაცია)

თავი აარიდეთ რთულ ნავიგაციას,
რაც უფრო მალე გაერკვევიან მომხმარებლები  საიტზე მით უფრო დიდხანს დაყოვნდებიან.

O — Optimization (ოპტიმიზაცია)

ორგანიზების გასაუმჯობესებლად მიმართეთ  ოპტიმიზაციას
შედეგების გასაუმჯობესებლად  ტესტირება, ტესტირება  და ტესტირება !

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

P — Performance (სიჩქარე)

რაც უფრო მალე იტვირთება საიტი მით უფრო  მალე  ეცნობა მომხმარებელი კონტენტს.

Q — Qualifying (კვალიფიკაცია)

ლიდების კვალიფიკაცია—
ჩართეთ  სიაში ყველა თქვენით დაინტერესებული პირი და მოიშორეთ ყველა ვისაც არ აინტერესებთ,

R — Resistance (წინააღმდეგობა)

წინააღმდეგობის დაძლევის მიზნით,
დაფიქრდით წინააღმდეგობის აღმოფხვრაზე.
დაიხმარეთ მიმოხილვები, რეკომენდაციები —
არაფერი  არის დაწვრილებით ინფორმაციაზე მნიშვნელოვანი.

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

S — Search Engine Optimization, SEO (საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია)

პირველ ადგილზე ყოველთვის ჩემპიონია,
ამისთვის ის  საუკეთესო სიტყვებს იყენებს.
სიტყვების სწორი კომბინაცია —კარგი seo ოპტიმიზაციის საწინდარია.

T — Traffic (ტრაფიკი)

საინტერესო კონტენტის დანხავისას – მომხმარებლები ავტომატურად მოვლენ თქვენთან.

U — Understanding (გაგება)

თუ თქვენ გაქვთ სრულყოფილი პროდუქტი,
ხალხი აუცილებლად იპოვის მას.
დაივიწყეთ მომხმარებლებზე  ზედმეტი  ნერვიულობა—
და მიიღებთ მოგებას!

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

V — Visuals (ვიზუალური საშუალებები)

მომხმარებლის  ყურადღების  მიქცევის ყველაზე  მარტივი საშუალებებია:
სიტყვების შემცვლელი — ვიდეო და ფოტო.

W — Writing (სტატიების წერა)

შინაარსიანი და  საინტერესო სტატიები:
წარმატების  ერთ-ერთი საწინდარია!

X — X-ray (რენდგენი)

თქვენ გჭირდებათ  რენდგენის მზერა, რათა პასუხი გქონდეთ ნებისმიერ  კითხვაზე.

რა თვისებები უნდა ჰქონდეს საიტს A დან Z -მდე?!

Y — You (თქვენ)

თქვენ — გვერდის ავტორი და მისი სული.
გადმოეცით თქვენი ისტორია აუჩქარებლად.

Z — Zen (ძენი)

იპოვეთ თქვენი ძენი (ძენის მოძღვრების თანახმად, ყოფნის აღმოჩენა და სიბრძნის ფლობა აღემატება კონცეპტუალურ კატეგორიებს და მხოლოდ შინაგანი გასხივოსნებით მიიღწევა). ყველა ბიზნესმენი უნდა ფიქრობდეს  მომხმარებლებზე  და მათი პრობლემების გადაჭრაზე.

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  – Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #115ა; მე-7 სართული

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 598 30 88 80

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge