lemons


იტვირთება...

უკან

lemons

ჭამეთ საკუთარი ძაღლის საკვები  - წარმატება დეტალებშია
2018.08.02

ჭამეთ საკუთარი ძაღლის საკვები - წარმატება დეტალებშია

ბრენდი – ეს  ხელშეკრულებაა

1. Бренд – это договор

 საიმონ კლიფტი (Simon Clift)

კომპანია Unilever -ის მარკეტინგის ყოფილი  დირექტორი ამბობს: «ბრენდი  –  ეს არის ხელშეკრულება კომპანიასა და მომხმარებელს შორის».  მომხმარებელს არჩევანი აქვს, კომპანიის მხრიდან  "ხელშეკრულების" დარღვევის  შემთხვევაში  ის სხვა ბრენდთან  გააფორმოს.

დაფიქრდით!  ასრულებთ მომხმარებლებისთვის მიცემულ სიტყვას?

 

2. Всегда заключайте контракт

ალეკ ბოლდუინი (Alec Baldwin) ფილმიდან  «გლენგარი გლენ როსი» («Glengarry Glen Ross»)

ფრაზა ფილმიდან «გლენგარი გლენ როსი» –  always be closing!
ცნობილი მანტრა, მათთვის ვინც გაყიდვებითაა  დაკავებული.

თუ  ბიზნესი გაქვთ ესე იგი ყიდით (პროდუქტს ან/და მომსახურებას)  ყველაფერს რასაც ამბობთ.
აკეთებთ ან/და გააკეთებთ -  უნდა ემსახურებოდეს ერთ მიზანს _ გარიგების(გაყიდვები) დახურვას. მომხმარებელი ყოველთვის გისმენთ და გაფასებთ, მაშინაც კი  თუ  არაფერს ყიდით, ზოგჯერ თქვენი უმოქმედობაც მარკეტინგის ნაწილია.

 

იხელმძღვანელეთ მკითხველის  ინტერესებით 

3. Обращайтесь к интересам читателя

ჯონ  კაპლს   (John Caples)

ყველა დროის ერთ-ერთმა ყველაზე ცნობილმა ქოფირაითერმა  ჯონ  კაპლმა მოიფიქრა მომგებიანი  ფორმულა, რომელიც გამოიყენა ამ სარეკლამო ბანერისთვის

3. Обращайтесь к интересам читателя

«ისინი იცინოდნენ, როდესაც ფორტეპიანოსთან დავჯექი, მაგრამ, როცა დაკვრა დავიწყე ...»

ეს რეკლამა მუშაობს, რადგან ის არ ყიდის  ფორტეპიანოზე დაკვრის გაკვეთილებს, ის ყიდის თვითშეფასებას.    კაპლსი ამ  ფორმულას  არაერთხელ გამოიყენებს, რითაც ყოველ ჯერზე  ეხება მკითხველის გრძნობებს.

უნდა იცოდეთ რამდენად შორს ხართ წამსვლელი მომხმარებლების  ინტერესების და მოტივების  გასაგებად...

 

გახდით დაინტერესებული

Интересуйтесь

დეილ კარნეგი (Dale Carnegie)

«2 თვეში  უფრო მეტ მეგობარს შეიძენთ, თუ შეეცდებით სხვა ადამიანებით დაინტერესდეთ, ვიდრე  2 წლიანი მცდელობისა - ისინი დააინტერესოთ თქვენით».

 

ააფეთქეთ ინტერნეტი 

5. Взорвите интернет

კარდაშიანები (The Kardashians)

«ყველაფერი რასაც ჩვენ ვაქვეყნებთ სოციალურ მედიაში    ერთგვარი აპერიტივია – თქვა  ქლოე კარდაშიანმა  New York Times- სთვის მიცემულ  ინტერვიუში. – მაგრამ  ინსტაგრამის ფოტოებზე ვერ დაეტევა ის ყველაფერი, რასაც ვაკეთებთ».

 

მნიშვნელოვანი დეტალებია.. 

7. Каждая деталь имеет значение

უოლტ დისნეი (Walt Disney)

დისნეილენდში ყველა დეტალი გათვლილია.

თუ  სამუშაოს ყველა დეტალს კარგად აკვირდებით, აანალიზებთ და  იყენებთ მას შემდგომი  შემთხვევისთვის  - მიგიგნიათ წარმატების ერთ-ერთი საიდუმლოსთვის!.

 

  ჭამეთ საკუთარი ძაღლის საკვები

8. Ешьте сами свой корм для собак

პოლ  მარტიცი   (Paul Martiz) Microsoft

ამ ხატოვანი გამონათქვამის, მთავარი არსი მდგომარეობს იმაში, რომ კომპანია თავად უნდა იყოს საკუთარი პროდუქციის ან/და მომსახურების  მომხმარებელი  და  რეკომენდატორი.  Microsoft-ის პროგრამული უზრუნველყოფის პირველი  დარეგისტრირებული  მომხმარებელი თავად  პოლ მარტიცი იყო. მან კოლეგას გაუგზავნა email- ი რომელშიც ეწერა : "ჩვენ უნდა ვჭამოთ საკუთარი ძაღლის საჭმელი და ჩვენი  პროდუქციაც თვითონვე უნდა გავტესტოთ».

 

გაანათლეთ აუდიტორია...

9. Обучайте свою аудиторию

ჯონ დირი (John Deere)

ჯონ დირი  ერთ-ერთი  ყველაზე ცნობილი  სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკის მწარმოებელია.  1895 წელს კომპანიამ დაიწყო  ჟურნალის The Furrow-ის  გამოშვება  ფერმერებისთვის. ეს  ჟურნალი დღემდე გამოდის 12- ენაზე  და მას 1,5 მილიონი მკითხველი ჰყავს მსოფლიოს 40 ქვეყნაში.

 

შეარჩიეთ ვარსკვლავური სლოგანი 

10. Найдите звездный слоган

მერი ფრენსის  გერეტი  (Mary Frances Gerety)

როგორ უნდა გაყიდოთ ბრილიანტები დიდი დეპრესიის შემდეგ ? მერიმ მოიფიქრა სლოგანი, რომელიც ყველა დროს ერგება «ბრილიანტები სამუდამოა». 1999 წელს ის  მეოცე საუკუნის საუკეთესო სლოგანად აღიარეს.

 

მიეცით  ხალხს უფლება ილაპარაკონ

11. Заставьте людей говорить

 კონრად გესნერი (Conrad Gessner)

ტიტების სიყვარულის წყალობით კონრადმა 1559 წელს   WOM- მარკეტინგი   გამოიგონა.  ევროპელებისთვის ჯერ კიდევ უცნობი ყვავილის გასაცნობად მან მოიფიქრა პატარა, მარტივად დასამახსოვრებელი  ლექსი. დღეს მისი იდეა რამდენიმე მილიონი ეღირებოდა.

თქვენ რას გააკეთებთ იმისთვის, რომ მომხმარებლებმა თქვენ პროდუქციაზე ან/და მომსახურებაზე ისაუბრონ?

 

მიეცით მათ ხარისხი

12. Дайте им качество

მილტონ ჰერში (Milton Hershey)

კომპანია Hershey-ს დამფუძნებელი  ცნობდა მხოლოდ  მარკეტინგის მარტივ ფილოსოფიას:

მანამ სანამ მომხმარებლები დარწმუნებულები არიან Hershey-ს შოკოლადის  ხარისხიანობაში- პროდუქტი თავისთავს თვითონ გაყიდის.

მან იცოდა რასაც ამბობდა: «მიეცით მათ ხარისხი- ეს მსოფლიოში საუკეთესო რეკლამაა ».

 

 გამოიყენეთ ისინი ვისაც ძულხართ

13. Используйте своих ненавистников

ბიონსე (Beyonce)

როდესაც ცხოვრება გაძლევთ ლიმონს კითხეთ ბიონსეს, როგორ გააკეთოთ მისგან ლიმონათი.

2016 წლის Super Bowl-ზე  მიღებული ნეგატიური გამოხმაურებები და ზოგიერთი მსმენელის ბოიკოტი ბიონსემ თავის სასარგებლოდ გამოიყენა, მან თავის ტურნეში  დაიწყო მაისურების გაყიდვა, რომელზეც  ეწერა  «Boycott Beyonce».

 

სათაურები –  ყველაფერია

14. Заголовки – наше все

ჰელენ გერლი ბრაუნი (Helen Gurley Brown)

1965 წელს ჰელენ გერლი ბრაუნი გამომცემლობა «Hearst»-მა მიიწვია,  იმ დროისთვის არც თუ ისე პოპულარული ჟურნალის  Cosmopolitan-ის მმართველად.  ჰელენმა ჟურნალის მოდერნიზაცია სენსაციური სათაურების  დანერგვით დაიწყო, რითიც მილიონობით ერთგული მკითხველი მიიზიდა.

 

ბრენდს ავტორიტეტული ადამიანები ქმნიან

15. Авторитетные люди делают бренд

ესტე ლაუდერი (Estee Lauder)

კომპანია Estee Lauder -ის  თანადამფუძნებელი ერთადერთი ქალია, რომელიც ჟურნალმა Time- მა  XX -ე საუკუნის  ყველაზე გავლენიან ბიზნეს-გენიოსად აღიარა.   ლაუდერს სურდა მისი პროდუქცია ყოფილიყო იმ ხალხის ხელში, რომლებიც მხოლოდ საუკეთესოს ირჩევდნენ,  რისთვისაც მან პირველი პროდუქტის სინჯები   დაურიგა თავის ცნობილ მეგობრებს და ნაცნობებს.

 

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #115ა ("ზოდის ბიზნეს ცენტრი" მე-7 სართული)

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 514 15 55 51

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge

სიახლეები

პოპულარული თეგები

Build CMS Consulting Create design Domain E-Commerce E-Shop Flash Graphics Hosting Internet logo monitoringi Mtavari Web Studio Page Pages photoshop programirebis sheswavla saitebis damzadeba saitebis modernizacia saitebis mxardachera saiti saitis gaketeba saitis optimizacia SEO seo optimizacia seo საიტების დამზადება Site Sites studio veb dizaini veb gverdebis damzadeba Web web design web dizain ვებ web dizaini web gverdebis damzadeba web gverdi web gverdis damzadeba web saitis damzadeba web studio web-studia Webpage Webpages Website Websites ბანერები ბანერი ბრენდბუქი ბრენდინგი გვერდები გვერდი გრაფიკა დამზადება დეველოპმენტი და ონლაინ-მარკეტინგი დიზაინი დომენი ელ. კომერცია ვებ გვერდების დამზადება ვებ გვერდის დამზადება ვებ დიზაინი ვებ საიტის დამზადება ვებგვერდები ვებგვერდი ვებსაიტები ვებსაიტი ინტერნეტი კონსულტაცია ლოგო მარკეტინგი მაღაზია მონიტორინგი ნეომედია ომედია პიქსელი პროსერვისი რა არის ბრენდბუქი რეკლამა საითები საითი საიტები

გამოიწერეთ სიახლე და გაიგეთ მეტი ჩვენ შესახებ

ge.our_menu
X
სიახლეები
ჩვენი მენიუ