lemons


იტვირთება...

უკან

lemons

სოციალური ქსელების კონტენტ-მარკეტინგის  2018 წლის ტენდენციები!
2018.08.02

სოციალური ქსელების კონტენტ-მარკეტინგის 2018 წლის ტენდენციები!

2018 წელს SMM -ში და კონტენტ მარკეტინგში ადგილი აღარ  ექნება ქაოსურ პოსტინგს, მექანიკურ მუშაობას, ყოველგვარი სამუშაო გეგმის გარეშე. შედეგს მხოლოდ  სოციალური ქსელების კონტენტ-მარკეტინგის სტრატეგიის შემუშავება მოგცემთ.

რას აკეთებს სოციალური ქსელების კონტენტ-მარკეტინგის სტრატეგია:

  • ქრება კონტენტთან დაკავშირებული რუტინული კითხვები;
  • პოსტებისთვის ყოველთვის გაქვთ თემები და იდეები;
  • შესაძლებელი ხდება შედეგების შეჯამება და გაანალიზება;

10 ნაბიჯი სტრატეგიის შესამუშავებლად,რომელიც ნებისმიერი თემისთვის გამოგადგებათ:

თქვენ ზუსტად უნდა იცოდეთ რას და რატომ აკეთებთ, მხოლოდ ამ შემთხვევაში იქნება კონტენტი  ეფექტური და რელევანტური. სტრატეგიული ხედვა განსაზღვრავს პროექტის წარმატებას:

  1. მოახდინეთ  სამიზნე აუდიტორიის იდენტიფიცირება.  კონტენტ-მარკეტინგი ფორმირდება მომხმარებლების  და მათი ინტერესების ირგვლივ. სოციალური ქსელები –მომხმარებლებთან   კონტაქტის დასამყარებლად შესანიშნავი პლათფორმაა.  მათი საშუალებით თქვენ შეგიძლიათ მომხმარებლებს: მიაწოდოთ  საჭირო ინფორმაცია, გადაჭრათ პრობლემები,  მიიზიდოთ საიტზე და უბიძგოთ მოქმედებისკენ. გამოყავით აუდიტორიის სეგმენტი  შექმენით მომხმარებლის პორტრეტი. გაერკვიეთ  მათ შიშებში, სურვილებში, მოთხოვნილებებში და  მათ მიერ ინფორმაციის ძიების ალგორითმებში.
  2. შეადგინეთ საკვანძო შეტყობინებები. პირველ ეტაპზე უკვე გამოავლინეთ სამიზნე აუდიტორიის პრობლემები. ამ ეტაპზე თქვენ უკვე უნდა შესთავაზოთ მათ ამ პრობლემების მოგვარების გზები.  შეარჩიეთ პრობლემის გადაჭრის  საუკეთესო ვარიანტი. ის უნდა იყოს ლაკონური – ერთი წინადადება.
  3. გამოყავით მისია. როცა თითოეული სამიზნე  ჯგუფისთვის გზავნილი მზად იქნება- გააერთიანეთ ისინი. შედეგად მიღებული მისია– თქვენი კონტენტ მარკეტინგის ბაზა იქნება .
  4. დაისახეთ ზუსტი და გაზომვადი მიზნები. გამოყავით დრო მიზნების და დავალებებისთვის. ისინი უნდა იყოს გასაგები და გაზომვადი . მიუთითეთ:
  • პირველადი მონაცემები
  • შესრულების დრო
  • სასურველი შედეგები

ჩაინიშნეთ პროცესში გამოყენებული მეთოდები და ინსტრუმენტები. დააფიქსირეთ, როგორ იცვლება გაყიდვები, შეადგინეთ ყოველთვიური გეგმა.

  1. შეისწავლეთ კონკურენტები. იმუშავეთ ანალიტიკასთან. დაათვალიერეთ ყველა პლათფორმა: სოციალური ქსელები, ბლოგები, თემატური პორტალები. გადახედეთ სხვების შეცდომებს და არ გაიმეოროთ ისინი. გახსოვდეთ:  კონკურენტებზე დაწევა თქვენი მიზანი არა, თქვენ ყველაფერი მათზე უკეთ უნდა გააკეთოთ.
  2. გამოყავით თემები და საკვანძო ფრაზები. მოახდინეთ იმ ძირითადი თემების იდენტიფიცირება, რომლებიც  თქვენ სამიზნე აუდიტორიას ადარდებს.  ეს იქნება მუდმივი რუბრიკა თქვენი პუბლიკაციებისთვის.
  3. ეკონტაქტეთ მომხმარებლებს. შეისწავლეთ მათი ქცევა. შეადგინეთ პოპულარული თემების და კონტენტის  ჩამონათვალი.
  4. გამოიყენეთ სათაურების შაბლონები. გააანალიზეთ საკუთარი და კონკურენტების კონტენტი. განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციეთ სათაურებს.  ყველაზე რელევანტური სათაურები:
  • ციფრებით
  • ზმნებით
  • პერსონიფიცირებული

გამოაქვეყნეთ რეიტინგები, კრებულები, კონკურსები, ტესტები – და  ყველაფერი რითაც თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ყურადღების მიქცევას შეძლებთ.  რაც უფრო ახლოს იქნებით  მომხმარებელთან მით უფრო დიდ უკუკავშირს მიიღებთ მათგან.

  1. შემოიღეთ კონტენტ გეგმა. შეადგინეთ ცხრილი რომელშიც აღნიშნული იქნება:
  • კონტენტის ტიპი
  • წყაროები
  • მიზანი
  • თემები
  • პერიოდულობა
  • ტონალობა
  1. შეკრიბეთ სტრატეგია ერთად. გაანალიზეთ ყველა  შედეგი  ყველა პუნქტის მიხედვით და შექმენით ერთი დოკუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ. ეს საშუალებას მოგცემთ იმუშაოთ პროექტზე სისტემატურად და გახვიდეთ სასურველ შედეგზე.

 

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #115ა ("ზოდის ბიზნეს ცენტრი" მე-7 სართული)

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 514 15 55 51

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge

 

სიახლეები

პოპულარული თეგები

Build CMS Consulting Create design Domain E-Commerce E-Shop Flash Graphics Hosting Internet logo monitoringi Mtavari Web Studio Page Pages photoshop programirebis sheswavla rebrending rebrendings saitebis damzadeba saitebis modernizacia saitebis mxardachera saiti saitis gaketeba saitis optimizacia SEO seo optimizacia seo საიტების დამზადება Site Sites studio veb dizaini veb gverdebis damzadeba Web web design web dizain ვებ web dizaini web gverdebis damzadeba web gverdi web gverdis damzadeba web saitis damzadeba web studio web-studia Webpage Webpages Website Websites ბანერები ბანერი ბრენდბუქი ბრენდინგი გვერდები გვერდი გრაფიკა დამზადება დეველოპმენტი და ონლაინ-მარკეტინგი დიზაინი დომენი ელ. კომერცია ვებ გვერდების დამზადება ვებ გვერდის დამზადება ვებ დიზაინი ვებ დიზაინი ფასები ვებ საიტის დამზადება ვებ საიტის დამზადების ფასები ვებგვერდები ვებგვერდების დამზადება ვებგვერდი ვებსაიტები ვებსაიტი ინტერნეტ-მაღაზიის დამზადება ინტერნეტი კონსულტაცია ლოგო ლოგოების შექმნა ლოგოს აწყობა ლოგოს გაკეთება ლოგოს დამზადება ფასი ლოგოს დიზაინი ლოგოს ფასი მარკეტინგი მაღაზია მონიტორინგი ნეომედია ომედია პარტიზანულ მარკეტინგზე პარტიზანული პარტიზანული მარკეტინგი პიქსელი პროსერვისი რა არის ბრენდბუქი რა ღირს საიტის შექმნა? რებრენდინგი რეკლამა როგორ შევქმნათ ლოგო? საითები საითი საიტები საიტების მოდერნიზაცია საიტების მხარდაჭერა საიტების ოპტიმიზაცია საიტების შექმნა საიტი საიტის აწყობა საიტის გაკეთება საიტის დამზადება საიტის დამზადება ფასი საიტის ფასი სეო ოპტიმიზაცია სტუდია სტუდიები ფლეში შეფუთვის დიზაინი შექმნა

გამოიწერეთ სიახლე და გაიგეთ მეტი ჩვენ შესახებ

ge.our_menu
X
სიახლეები
ჩვენი მენიუ