იტვირთება...

იტვირთება...

უკან

lemons

ლოგო: წარსული და აწმყო
2018.08.02

ლოგო: წარსული და აწმყო

კომპანიის ლოგო დიდ როლს თამაშობს პროდუქციის თუ მომსახურების პოპულარიზაციაში.

ლოგო და საფირმო სტილი - ეს კომპანიის განმასხვავებელი ნიშნებია, მისი იდეოლოგია, კლიენტებთან და პარტნიორებთან კომუნიკაციის საშუალება . კომპანიის ლოგო განთავსებულია: ბლანკებზე, საიტზე , კონვერტებზე, სუვენირებზე, რეკლამებში, ბანერებზე...

ლოგოს საშუალებით ჩვენ ვანსხვავებთ ფირმებს.
თანამედროვე ლოგოს პროტოტიპი ვაჭრობის გაჩენასთან ერთად გაჩნდა.  მაშინ ლოგოს როლს ასრულებდა -აბრა, ოსტატის ბეჭედი, პროდუქციაზე გაკეთებული განსაკუთრებული წარწერა.

19 საუკუნეში, როდესაც ინდუსტრიულმა რევოლუციამ წარმოების ზრდა გამოიწვია, გაჩნდა კონკურენცია, ექსპორტის ზრდამ და გლობალიზაციამ, გამოიწვია ის, რომ ყველა კომპანიამ დაიწყო ლოგოს შემუშავება, რათა მომხმარებლებს სწრაფად და მარტივად გაერჩიათ ერთმანეთისგან სხვადასხვა კომპანიის პროდუქცია.  კომპანიის ლოგო განთავსებული იყო : შეფუთვებზე, თვითონ პროდუქციაზე, აბრებზე და დოკუმენტებზე. რეკლამის დაკვეთისას კომპანიები მაქსიმალურად ცდილობდნენ ლოგოს გამოჩენას. ამის შემდეგ პროდუქცია ან/და მომსახურება ადამიანებისთვის ასოცირდებოდა  ამა თუ იმ გრაფიკულ გამოსახულებასთან.
ლოგოს განმარტება,რომელსაც დღეს ვიყენებთ 20 საუკუნეში ჩამოყალიბდა.

ლოგო – ეს არის ინდივიდუალური გრაფიკული  ფიგურა (ნახატი), რამე განსაკუთრებული ფონტით დაწერილი კომპანიის სახელი ან ფონტის და გრაფიკული სიმბოლოს ნაზავი. ლოგოს მიზანი – სამიზნე აუდიტორიამდე კომპანიის და მისი იდეის მიტანაა.
თავისი არსებობის მანძილზე მოსაზრება , თუ  როგორი უნდა იყოს ლოგო მნიშვნელოვანი ცვლილებები განიცადა.  თუ თავიდან ფირმის ლოგო ძალიან დიდი იყო, ბევრი ელემენტებით დატვირთული დღეს ყველაფერი პირიქითაა.  რაც უფრო ცოტა ელემენტებია ლოგოში მით  უკეთესი , რადგან მარტივი ლოგო უფრო ადვილი ამოსაცნობი და დასამახსოვრებელია და რაც მთავარია ის სხვადასხვა სარეკლამო არხებზე უფრო  ადვილი დასაბეჭდი იქნება.

 დღეს ლოგოს აქვს შემდეგი მოთხოვნები:

  •  უნდა იყოს ორიგინალური;
  •  უნდა ასახავდეს კომპანიის არსს, მიზანს, მისიას, მუშაობის სტილს;
  •  უნდა იყოს მარტივი დიზაინის;
  •  უნდა იყოს ხარისხიანი, ის კარგად უნდა გამოიყურებოდეს,როგორც სავიზიტო ბარათზე ასევე სარეკლამო ბანერზე;
  • ის ადამიანებში უნდა იწვევდეს ისეთ ემოციებს, როგორიც დამკვეთს სურს;

ლოგო  - ეს ნახატი არაა, ის  არის  კომპანიის იდეოლოგიის, მომავლის  კონცეფცია. ამიტომაც, ლოგოს შექმნის დროს თქვენ ყველაფერი დეტალურად უნდა მოიფიქროთ. უნდა მოახდინოთ სამიზნე აუდიტორიის  იდენტიფიცირება,  შეარჩიოთ სწორი ფერები, ლოგოში ასახული უნდა იყოს კომპანიის ღირებულებები. ამ ყველაფრის გაკეთება  ძალიან რთული  და ზოგისთვის შეუძლებელიც კი ჩანს, მაგრამ შეხედეთ ცნობილი კომპანიების: Nike, Pepsi, Coca-Cola, McDonald's, Puma ლოგოებს და დარწმუნდებით, რომ კარგი და კრეატიული ლოგოების შექმნა ნამდვილად შესაძლებელია და ასეთი ლოგოების გამოყენებას წლების განმავლობაში შეძლებთ.

 

როგორ შეიცვალა ცნობილი კომპანიების ლოგოები წლების განმავლობაში

Эволюция логотипа Canon

Эволюция логотипа Nokia

Эволюция фирменного знака Apple

История логотипа Samsung

Развитие логотипа LG

История создания фирменного знака Nestlé

История фирменного знака McDonald’s

 

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #115ა ("ზოდის ბიზნეს ცენტრი" მე-7 სართული)

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 514 15 55 51

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge

სიახლეები

პოპულარული თეგები

Build CMS Consulting Create design Domain E-Commerce E-Shop Flash Graphics Hosting Internet logo monitoringi Mtavari Web Studio Page Pages photoshop programirebis sheswavla rebrending rebrendings saitebis damzadeba saitebis modernizacia saitebis mxardachera saiti saitis gaketeba saitis optimizacia SEO seo optimizacia seo საიტების დამზადება Site Sites studio veb dizaini veb gverdebis damzadeba Web web design web dizain ვებ web dizaini web gverdebis damzadeba web gverdi web gverdis damzadeba web saitis damzadeba web studio web-studia Webpage Webpages Website Websites ბანერები ბანერი ბრენდბუქი ბრენდინგი გვერდები გვერდი გრაფიკა დამზადება დეველოპმენტი და ონლაინ-მარკეტინგი დიზაინი დომენი ელ. კომერცია ვებ გვერდების დამზადება ვებ გვერდის დამზადება ვებ დიზაინი ვებ დიზაინი ფასები ვებ საიტის დამზადება ვებ საიტის დამზადების ფასები ვებგვერდები ვებგვერდების დამზადება ვებგვერდი ვებსაიტები ვებსაიტი ინტერნეტ-მაღაზიის დამზადება ინტერნეტი კონსულტაცია ლოგო ლოგოების შექმნა ლოგოს აწყობა ლოგოს გაკეთება ლოგოს დამზადება ფასი ლოგოს დიზაინი ლოგოს ფასი მარკეტინგი მაღაზია მონიტორინგი ნეომედია ომედია პარტიზანულ მარკეტინგზე პარტიზანული პარტიზანული მარკეტინგი პიქსელი პროსერვისი რა არის ბრენდბუქი რა ღირს საიტის შექმნა? რებრენდინგი რეკლამა როგორ შევქმნათ ლოგო? საითები საითი საიტები საიტების მოდერნიზაცია საიტების მხარდაჭერა საიტების ოპტიმიზაცია საიტების შექმნა საიტი საიტის აწყობა საიტის გაკეთება საიტის დამზადება საიტის დამზადება ფასი საიტის ფასი სეო ოპტიმიზაცია სტუდია სტუდიები ფლეში შეფუთვის დიზაინი შექმნა

გამოიწერეთ სიახლე და გაიგეთ მეტი ჩვენ შესახებ

ge.our_menu
X
სიახლეები
ჩვენი მენიუ