lemons


იტვირთება...

უკან

lemons

10 ყველაზე ძვირადღირებული ლოგო მსოფლიოში
2018.08.01

10 ყველაზე ძვირადღირებული ლოგო მსოფლიოში

  1. ბელფასტი — 280 ათასი დოლარი

ქალაქმა ბელფასტმა 2008 წელს შეცვალა ქალაქის ლოგო. გულის ფორმის «В» ასოში ჩასმული ქალაქის სახელი 280 ათასი დოლარი დაჯდა. ლოგო არის სიყვარულის სიმბოლო.

  1. მელბურნი — 625 ათასი დოლარი

 

ქალაქი მელბურნის რებრენდიგზე 2009 წელს  კომპანია  Landor Associates-ი მუშაობდა. ქალაქის ახალი, თანამედროვე ლოგოს შექმნა 625 ათასი დოლარი დაჯდა.

  1.  2012 წლის ლონდონის ოლიმპიადა — 625 ათასი დოლარი

ლოგო შექმნა  კომპანიამ  Wolff Olins-მა  2007 წელს. ბევრი აკრიტიკებდა მას უხეში დიზაინის გამო, მაგრამ ის მაინც არ შეცვალეს. მისი შექმნა 625 ათასი დოლარი დაჯდა.

  1. Pepsi — 1,2 მილიონი დოლარი

2008 წელს Arnell ჯგუფის დიზაინერებმა კომპანია  Pepsi-ის მთლიანი რებრენდინგი გააკეთეს, რაშიც 1,2 მილიონი დოლარი აიღეს.  მიუხედავად ამისა ბევრი თვლიდა, რომ ეს ფულის უაზროდ  დახარჯვა იყო, რადგან Pepsi ვერასდროს შექმნის ისეთივე მარადიულ ლოგოს როგორიც Coca-Cola-ს აქვს.

  1. BBC — 1,8 მილიონი დოლარი

კომპანია  BBC- ის ლოგო  1997 წელს შეიქმნა. უმსხვილესი სამაუწყებლო კომპანიისთვის ეს ძალიან მნიშვნელოვანი ინვესტიცია იყო. ახალ მონოქრომულ ლოგოს  მთელი მსოფლიო იცნობს.

  1. ANZ — 15 მილიონი დოლარი

ახალი ზელანდიის და ავსტრალიის საბანკო ჯგუფმა გააკეთა რებრენდინგი, რომელსაც ორი წელი და 15 მილიონი დოლარი დასჭირდა. ფული დაიხარჯა ახალი მარკეტინგულ სტრატეგიის დაგეგვმაში, ლოგოს შექმნაში და კორპორატიული სტილის შემუშავებაში. რებრენდინგმა გაამართლა.

  1. Posten Norge — 55 მილიონი დოლარი

Posten Norge -ნორვეგის საფოსტო მომსახურების კომპანიაა.  2008 წელს კომპანიამ სრული რებრენდინგი განახორციელა, რაც მას 55 მილიონი დოლარი დაუჯდა, ეს თანხა დაიხარჯა ახალი მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებაში და ლოგოს განახლებაში. კომპანიამ  უფრო პოზიტიური და ცნობადი ბრენდი შექმნა.

  1. Accenture — 100 მილიონი დოლარი

Landor Associates-მა შექმნა უბრალო,მაგრამ  ძლიერი ლოგო კომპანია Accenture-სთვის. ეს იძულებითი რებრენდინგი იყო, რომელიც საკმაოდ ძვირი დაჯდა.

  1. British Petroleum — 211 მილიონი დოლარი

2008 წელს კომპანია British Petroleum-ს ლოგო 211 მლნ დოლარი დაუჯდა. სარეკლამო სააგენტო Landor Associates -ი მუშაობდა ლოგოს და სლოგანის  შეცვლაზე, რომლის საშუალებითაც მათ სურდათ  "შეექმნათ კომპანია, რომელსაც შეიძლება ენდო და დაუჯერო".

 

  1. Symantec — 1 მილიარდ 280 მილიონი დოლარი

Symantec Rebranding - Most Expensive Logo Designs

ის ისტორიაში შევიდა როგორც ყველაზე ძვირადღირებული და უშედეგო რებრენდინგი. კომპანია Symantec-ის  წლიური ბრუნვა შეადგენს  6, 508 მილიარდ დოლარს (2015 წლის მონაცემებით) კომპანიის საქმიანობის სფეროა კიბერ უსაფრთხოება და დაცვითი პროგრამების შემუშავება.

 

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #115ა ("ზოდის ბიზნეს ცენტრი" მე-7 სართული)

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

მობილური: (+995) 514 15 55 51

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო:  www.lemons.ge

სიახლეები

პოპულარული თეგები

Build CMS Consulting Create design Domain E-Commerce E-Shop Flash Graphics Hosting Internet logo monitoringi Mtavari Web Studio Page Pages photoshop programirebis sheswavla saitebis damzadeba saitebis modernizacia saitebis mxardachera saiti saitis gaketeba saitis optimizacia SEO seo optimizacia seo საიტების დამზადება Site Sites studio veb dizaini veb gverdebis damzadeba Web web design web dizain ვებ web dizaini web gverdebis damzadeba web gverdi web gverdis damzadeba web saitis damzadeba web studio web-studia Webpage Webpages Website Websites ბანერები ბანერი ბრენდბუქი ბრენდინგი გვერდები გვერდი გრაფიკა დამზადება დეველოპმენტი და ონლაინ-მარკეტინგი დიზაინი დომენი ელ. კომერცია ვებ გვერდების დამზადება ვებ გვერდის დამზადება ვებ დიზაინი ვებ საიტის დამზადება ვებგვერდები ვებგვერდი ვებსაიტები ვებსაიტი ინტერნეტი კონსულტაცია ლოგო მარკეტინგი მაღაზია მონიტორინგი ნეომედია ომედია პიქსელი პროსერვისი რა არის ბრენდბუქი რეკლამა საითები საითი საიტები

გამოიწერეთ სიახლე და გაიგეთ მეტი ჩვენ შესახებ

ge.our_menu
X
სიახლეები
ჩვენი მენიუ