10 რჩევა კონტენტ მარკეტინგში - 2018 წლისთვის

კონტენტის მარკეტინგში წარმატება უამრავ ფაქტორზეა დამოკიდებული.  მოგცემთ რამდენიმე რჩევას, რომელიც  დაგეხმარებათ წარმატების მიღწევაში!

მასალების ორგანიზება

არ უნდა წეროთ ყველაფერი რაც მოგაფიქრდებათ.  არ უნდა გამოაქვეყნოთ მასალები  მხოლოდ იმიტომ, რომ მოგინდათ. აუცილებლად  უნდა გქონდეთ გეგმა, სტრატეგია  — რა და როდის უნდა გამოაქვეყნოთ.

იყავით თამამი

სითამამე არის ერთადერთი შანსი მკითხველის გულის მოსაგებად.მისი საშუალებით  გაქვთ  შანსი გახდეთ  წარმატებული კონტენტ მენეჯერი. მაგრამ ეს მოხდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ  გაქვთ კონკრეტული შეხედულებები და  არ გეშინიათ მათი დაცვა მიუხედავად  წინააღმდეგობებისა. გარკვეული თვალსაზრისის ქონა  კონკრეტულ საკითხზე — ეს არი ის რაც გჭირდებათ.

არ იყოთ დამოკიდებული მეტრიკებზე

მასალის გამოყენების დონე — ნახვების და ჩამოტვირთვების რაოდენობა, გაზიარებები — წარმატების მაჩვენებლები. მაგრამ არსებობს  სხვა მნიშვნელოვანი მაჩვენებელიც. საქმე არ არის მარტო კარგი მასალის შექმნაში. მთავარი არსი მდგომარეობს  ამ პუბლიკაციების საშუალებით  ბიზნესისთვის წარმატების მოტანაში. იგრძენით განსხვავება.

პატივი ეცით აუდიტორიას

ადამიანი  კომპანიაზე მეტად  ადამიანს უფრო ენდობა. იპოვეთ მოტივატორი თქვენი აუდიტორიისთვის. წაახალისეთ ის საკუთარი კონტენტის შესაქმნელად, მსგავსი პირის მიერ შექმნილი კონტენტი აუდიტორიისთვის უფრო  ახლო იქნება ვიდრე კომპანიის მიერ  შექმნილი მასალა.

უნდა იყოთ მოქნილი

ეს არ ნიშნავს მხოლოდ  სიახლეებზე დროულ რეაგირებას. ეს  პირველ რიგში ნიშნავს  მობილურ პლათფორმებზე  ორიენტირებას.   მოარგეთ თქვენი კონტენტი  ყველა თანამედროვე მოთხოვნას.

გაუკეთეთ პროვოცირება საუბრებს

გამომდინარეობს სხვა პუნქტებიდან. ვერ ქმნით კონტენტს? გამართეთ დიალოგი აუდიტორიასთან. აიყვანეთ სპეციალისტი, რომელიც უბიძგებს მომხმარებლებს დიალოგისკენ.

დაყავით და იბატონეთ

დაფიქრდით იმაზე, თუ როგორ შეგიძლიათ დაყოთ  თქვენი დიდი, ლამაზი მასალა რამდენიმე პატარა ნაწილად.  მსგავსი მიდგომა ამაღლებს კონტენტის  ეფექტურობას, რადგან  ადამიანების უმრავლესობა არ კითხულობს დიდი მოცულობის ტექსტებს.

უარი თქვით  კროსპოსტინგზე

არ უნდა გამოაქვეყნოთ  ერთიდაიგივე მასალა  სხვადასხვა პლათფორმებზე.  აუდიტორია თვითონ ირჩევს რა წაიკითხოს.

არ დააყენოთ მთავარ ადგილზე რაოდენობა

ბევრს და უხარისხოს ცოტა  და ხარისხიანი ჯობია. დიდი რაოდენობის მასალის პუბლიკაცია — არ არის წარმატების გარანტი. თქვენი მიზანია —შექმნათ ისეთი კონტენტი,რომელიც წარმატებას მოგიტანთ  და საქმიანობის სფეროდან გამომდინარე  შექმნათ იმ  რაოდენობის  მასალა  რამდენიც საჭიროა. ხშირი პუბლიკაცია— სოციალურ ქსელებში, e-mail -ების ხშირი დაგზავნა— ნეგატიურად აისახება თქვენ  რეპუტაციაზე.  აუდიტორიას ეს არ მოსწონს.

შეიყვარეთ ვიდეორგოლები

ან gif- ანიმაცია. გახადეთ თქვენი კონტენტი უფრო  საინტერესო, ორიგინალური და  უფრო მიმზიდველი.

 კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ  გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01

10  რჩევა კონტენტ მარკეტინგში - 2018 წლისთვის

სხვა სიახლეები