ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა და ევოლუცია

ლოგოს ფერის ფსიქოლოგია

წითელი ფერი ლოგოში ასოცირდება  სისხლთან, ცეცხლთან ...  წითელი ფერი იწვევს ძალიან მძაფრ ემოციებს : ვნებას, ნდობას, სიყვარულს და აგრესიასაც კი. წითელი ვნებასა და ინტუიციას აღვიძებს. ეს ფერი აძლიერებს და აჩქარებს გულისცემას. არის აგრესიული, ენერგიული, პროვოკაციული, იპყრობს ყურადღებას.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

ლურჯი ფერი ჩვენთვის მარტივი აღსაქმელია, ასოცირდება ცასთან და ოკეანესთან. აღიქმება როგორც სანდო, საიმედო, უსაფრთხო, გონივრული, პასუხისმგებლობის მქონე.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

ყვითელი ფერი ასოცირდება მზესთან, უკავშირდება იმედსა და ოპტიმიზმს. ყვითელი ახდენს კრეატივისა და ენერგიის სტმულირებას. მისი კაშკაში განსაკუთრებულად ხელსაყრელია მომხარებლის თვალის მოსაჭრელად. ის არის  პოზიტიური, მსუბუქი, თბილი...

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

მწვანე ფერი_ სიმშვიდის, სისუფთავის, სიმდიდრის, პრესტიჟულობისა  და ჯანმრთელობის სინონიმია. განსხვავებაა მის ტონალობაში -  მუქი მწვანე მოზღვავებასთან ასოცირდება, ღია კი სიშვიდესთან.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

იასამნისფერი_ არის არისტოკრატიული, იდუმალი, ნოსტალიგიური და მდიდრული.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია    

ნარინჯისფერი ასოცირდება სიცოცხლისუნარიანობასთან , სითამამესთან , ენერგიულობასა და მხიარულებასთან. ის ასევე ასოცირდება ტროპიკებთან,მზესთან და სიხარულთან.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

შავს იყენებენ კომპანიები, რომლებსაც სურთ ხაზი გაუსვან კლასიკურობას. ეს ფერი განსაკუთრებით კარგად მუშაობს,როდესაც პროდუქციის ღირებულება მაღალია. ასოცირდება პრესტიჟთან, ღირებულებასა და დროის სიმცირესთან.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

ვარდისფერი ასოცირდება : ქალურობასთან, მზრუნველობასთან, სექსუალურობასთან, ნეტარებასთან, სითბოსთან და სიტკბოსთან.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

ყავისფერი: საიმედოობა,მხარდაჭერა, სანდოობა.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია  

როგორ ავიჩიოთ ლოგოს ფერი და აქვს თუ არა მას გადამწყვეტი მნიშვნელობა? ფერს დიდი მნიშვნელობა აქვს მაგრამ  მთავარი მაინც ლოგოს  დიზაინია. ის  ჰარმონიული და უნიკალური უნდა იყოს.

ყველაზე ძვირადღირებული ლოგოები

გთავაზობთ მსოფლიოში ყველასთვის ცნობილ ლოგოებს.

ტოპ- 10 ყველაზე ძვირადღირებული ლოგო

მსოფლიოში. 

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

ზოგიერთი ლოგო იმდენად ცნობილია, რომ მათ  ბრენდის სახელის გარეშეც კი ცნობენ!

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

უდიდესი ამერიკული კომპანიების ლოგოები, რომლებშიც ფული არავის გადაუხდია:

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

კომპანია  Microsoft- მა 25 წლიანი მოღვაწეობის მანძილზე რებრენდინგი მხოლოდ 2012 წელს ჩაატარა. ექსპერტების აზრით კომპანიას უკვე არსებული ლოგოს დამზადება დღეს 250 000-500 000 დოლარი დაუჯდებოდა. Google-ის ლოგოს შემქმნელი სერგეი ბრინი ამაყობს იმით, რომ მისმა დიზაინმა დროს გაუძლო. Coca-Cola-ას ლეგენდარული დიზანი ექსპერტებმა  55 000 000 000  დოლარად შეაფასეს. დასახელება "კოკა-კოლა", ისევე როგორც წარწერის ფონტი შექმნა ფრენკ რობინსონმა (Frank M. Robinson).

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

ამბობენ, რომ Twitter მა ლოგოს პროტოტიპი  iStockphoto- ზე სულ რაღაც 15 დოლარად შეიძინა.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

"ნაიკის" ლოგო შეიქმნა 1971 წელს - მისი ავტორია კეროლაინ დევიდსონი, რომელიც მაშინ პორტლენდის უნივერსიტეტის რეკლამის ფაკულტეტის სტუდენტი იყო, ფილ ნაითმა (Phil Knight) შესრულებულ სამუშაოში მას ჰონორარის სახით 35 დოლარი გადაუხადა.

5 ლოგო, რომელიც არ შეცვლილა

Coca-Cola-ს ლოგო   1886 წლიდან ფაქტიურად არ შეცვლილა, მას მხოლოდ წითელი ფერი დაემატა. Johnson&Johnson -მა ლოგოთ ერთ-ერთი დამაარსებლის ჯეიმს ვუდ ჯონსონის ხელმოწერა გამოიყენა. GoodYear - ი  1901 წლიდან  დღემდე  არ ცვლის ლოგოს მთავარ კონცეფციას. General Electric- შეიქმნა  ორი კომპანიის   Thomson-Houston- ის და  Edison General Electric- ის შერწყმით. ცნობილი წვნიანის  Campbell`s-ი ს ლოგო გამოჩნდა 1898 წელს, მას შემდეგ მხოლოდ წარწერის ფერი შეიცვალა.

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

5 ლოგო, რომელიც დროთა განმავლობაში ძალიან შეიცვალა

Pepsi- ის პირველი ლოგო შეიქმნა 1890 წელს, მაგრამ ის ძალიან ჰგავდა კონკურენტის ლოგოს, ამიტომაც რადიკალურად შეცვალეს.

Apple- ს ლოგოს ევოლუცია ასახავს  დიზაინის ცვლილების ისტორიას: რთული დიზაინიდან მინიმალისტურ და ყველასთვის გასაგებ დიზაინამდე.

IBM- აბრევიატურაში იყო კიდევ ერთი ასო  «t»  კომპანიის მიერ წარომებული  პროდუქციის «tabulating machines»- ის გამო, მაგრამ ამ პროდუქციის გაქრობის შემდეგ ეს ასოც გაქრა და ლოგოც  შეიცვალა.

კომპანია Nokia  თავიდან ქაღალდის გადამამუშავებელი კომპანია იყო, კომპანიის პროფილის ცვლილებასთან ერთად ლოგოც  რადიკალურად შეიცვალა.

Canon- ის პირველ ლოგოზე  გამოსახული იყო მართლმსაჯულების ქალღმერთი, რადგან როგორც ადრა ასევე დღესაც კომპანიის მთავარი ფასეულობა სამართლიანობაა.  

როგორი იქნება თქვენი ლოგო  100 წლის შემდეგ?

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01

ფერები ლოგოში - მათი მნიშვნელობა  და ევოლუცია

სხვა სიახლეები

ტეგები: