Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
ლემონსის სოფტი
ის, რაც გჭირდებათ
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
01. 01. 2024
როგორ შევარჩიოთ სახელი კომპანიისთვის?
კომპანიის სახელი (ან ბრენდის სახელი) არის გონებრივი ტრიგერი, რომელიც ეხმარება ამჟამინდელ და პოტენციურ მომხმარებლებს
ვრცლად
08. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #2
მოდი განვიხილოთ თითოეული არქეტიპი და შევარჩიოთ ჩვენთვის საუკეთესო
01. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #1
ბრენდების შემთხვევაში არქეტიპი წარმოაჩენს მის მისიას, მისწრაფებებს, ღირებულებებს და ხასიათს მომხმარებელთან ურთიერთობაში.
30. 05. 2023
X, Y, Z - თაობების თეორია - როგორ უნდა ესაუბროს ბრენდი სხვადასხვა თაობის წარმომადგენლებს
ბრენდის შექმნა პირდაპირ დამოკიდებულია აუდიტორიასთან მუშაობაზე, მის გემოვნებაზე, ინტერესებსა და შეხედულებებზე
27. 01. 2023
2023 წლის გრაფიკული დიზაინის 12 მთავარი ტენდენცია
გრაფიკული დიზაინის ახალი ტენდენციები მოგვცემს ესთეტიკური აღორძინების კიდევ ერთ წელს და ახალ შემოქმედებით ექსპერიმენტებს
01. 12. 2022
როგორ გავხადოთ მარტივი პროდუქტი უნიკალური
დღეს ბაზარზე ყველა სფეროში კონკურენცია ძალიან მაღალია და ის დღითიდღე იზრდება
10. 11. 2022
როგორ მოვახდინოთ ბრენდის პოზიციონირება?
ბრენდის პოზიციონირება ეს არის სტრატეგია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ განასხვაოთ თქვენი კომპანია კონკურენტებისგან
08. 11. 2022
ბრენდის პოზიციონირება: როგორ მოვხვდეთ მომხმარებლების გონებაში
თქვენი აზრით, რამდენს შოულობს მსოფლიო დონის მევიოლინე?
22. 07. 2022
როგორ გამოვიყენოთ იტენის ფერების წრე
იტენის ფერების წრე არის ერთ-ერთი უმარტივესი გრაფიკული სქემა, რომელიც შედგება სხვადასხვა ფერის
მარკეტინგი
10. 03. 2024
მარკეტინგული მანიპულაციის ერთ-ერთი ფორმა იმისთვის, რომ მომხმარებელს აყიდინონ ზუსტად ის, რაც წინასწარ ჰქონდათ გათვლილი
25. 01. 2024
მომხმარებლები სულ უფრო მეტად ეძებენ ბრენდებს, რომლებიც იზიარებენ მათ ღირებულებებს.
15. 01. 2024
2024 წელს მარკეტინგის სამყარო აგრძელებს განვითარებას მუდმივად ცვალებადი ციფრული ლანდშაფტისა და მომხმარებელთა ახალი საჭიროებების გამოწვევების დასაკმაყოფილებლად
20. 12. 2023
და როდესაც შენს მომხმარებელს დღეს უკვე ასეთი შესაძლებლობები გააჩნიათ ძალიან მნიშვნელოვანი ხდება
05. 07. 2023
აგრესიული მარკეტინგი იზიდავს მასობრივ აუდიტორიას
15. 06. 2023
ამ ბლოგში თქვენ გაიგებთ, რა ყიდის რეალურად და რა უნარ-ჩვევები გჭირდებათ წარმატებული გაყიდვისთვის
05. 06. 2023
გაყიდვების ხელმძღვანელის ამოცანაა დაეხმაროს თანამშრომლებს უარის თქმის შიშის დაძლევაში
20. 05. 2023
პირველად ეს ტერმინი "ხელოვნური ინტელექტი" ამერიკელმა მეცნიერმა ჯონ მაკარტმა 1955 წელს გამოიყენა
01
01
შემდეგი
04