9 ყველაზე მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ტენდენცია

პურან ვირჯი (Purna Virji),  Microsoft-ის უფროსი მენეჯერი

2017 წლის მთავარი ტენდენცია არის კონტენტის ვიზუალურ მხარეზე ორიენტირება. როგორც კვლევები აჩვენებს ადამიანები უფრო დიდი ყურადღებას აქცევენ იმ კონტენტს, რომლის ვიზუალური მხარეც მოსწონთ. მაყურებლის  ვიზუალურ  ყურდღებას  მარკეტოლოგები სამ მიმართულებად ჰყოფენ:

  1. უფრო მეტი ვიდეო.  ადამიანებს ყველაზე მეტად ასეთი კონტენტი მოსწონთ, და ამიტომაც ვიდეო რეკლამა  ძალიან  პოპულარული ხდება და ძალიან ბევრი ნახვაც აქვს.

  2. დამატებითი რეალობა. Snapchat-მა და Pokemon GO-მ  აჩვენა, რომ ხალხს მოსწონს დამატებითი  რეალობა და ამიტომაც   დიდი კომპანიები მარკეტინგული  კამპანიისთვის  ამ ფაქტს იყენებს. მაგალითად Visual Artist- ი კომპანია  Sephora-სგან, აპლიკაცია,რომლის საშუალებითაც ქალებს შეუძლიათ პროდუქციის შეძენამდე ნახონ თუ როგორ ექნებათ მაკიაჟი სახეზე.

  3. ვიზუალური ძიება.  Amazon-ი მომხმარებელს    ფოტოთი ძიების საშუალებას აძლევს. ძიების ეს ტიპი დღითიდღე უფრო პოპულარული ხდება ( Slyce , TapTapSee)

Приложение Sephora позволяет менять макияж на своем лице при помощи камеры

პროგრამა Sephora საშუალებას გაძლევთ  კამერის საშუალებით შეიცვალოთ   მაკიაჟი მთელ სახეზე .

ადამიანები პირველ რიგში, ორიენტირებული არიან ვიზუალურ მხარეზე. ჩვენ ვჭამთ თვალებით, ვმოგზაურობთ თვალებით, გვიყვარდება თვალებით, ამიტომ ლოგიკურია იმის თქმა, რომ ჩვენი მომავალი  ვიზუალური გახდება.

2. ხარისხიანი კონტენტი

ჯოანა ვიბე (Joanna Wiebe), CopyHackers and Aistory- ის დამფუძნებელი

რაც დრო გადის კარგი კონტენტის შექმნის ტენდენცია მხოლოდ იზრდება.  იმის გამო, რომ კონტენტი ტრეფიკს ზრდის  ერთ-ერთი  ყველაზე  კარგი წყაროა, რაც დრო გავა უფრო მეტი კომპანია დაიწყებს ამ საქმეში ფულის ჩადებას.  ამ ინვესტირებების გასამართლებლად 2017 წელს მარკეტოლოგები გააკეთებენ სამ რამეს:

  1.  გრძელი გასაყიდი  გვერდების შენიღბვა ბლოგებში და  ვიდეოკონტენტში;
  2. პოსტების  განთავსება მოქმედებისკენ მოწოდების ღილაკის ირგვლივ;
  3. პოსტის შიგნით კონვერსიის გაზრდა, ეს იმ შემთხვევაში თუ  Google ახშობს პოაპს (pop-up)

Готовьтесь увидеть больше контента вокруг релевантных элементов призыва к действию
მოემზადეთ უფრო მეტი მსგავსი კონტაქტის სანახავად...


3. მომხმარებლების ნდობა

ოსტინ ნაიტი (Austin Knight), HubSpot-ის  უფროსი UX-დიზაინერი

მომავალი რამდენიმე წლის განმავლობაში მომხმარებლის ნდობა  მარკეტინგის ყველაზე მძლავრი მცნება იქნება.  იმის გათვალისწინებით, რომ ტექნოლოგიური კომპანიები თანდათანობით უფრო დიდ როლს ასრულებენ ჩვენ ცხოვრებაში, ხოლო მათი მონაცემების შეგროვების მეთოდები უმჯობესდება და ასევე იზრდება ადამიანების შეშფოთება კონფიდენციალურობასთან და უსაფრთხოებასთან  დაკავშირებით. კონფიდენციალურობის უსაფრთხოების გამო ამერიკის შეერთებული შტატების მოსახლეობის 74%-მა   თავიანთი ონლაინ-აქტივობა შეზღუდეს.  მომხმარებლები უკმაყოფილოები იყვნენ იმთ, თუ როგორ იყენებენ  მათ პირად ინფორმაციას, ამიტომ მარკეტოლოგებს მომხმარებლების ნდობის შესანარჩუნებლად  დიდი ბრძოლა უწევთ.

Доверие пользователей будет отличительной чертой ведущих брендов
მომხმარებლების ნდობა  წამყვანი ბრენდების  მთავარი განმასხვავებელი  ნიშანი იქნება.

მონაცემების შეგროვება და ანალიზი ყოველ დღე სწრაფი ტემპით  იზრდება და უკვე მალე აღარ იარსებებს ტექნოლოგიური ბარიერები ნებისმიერი სახის ინფორმაციის მისაღებად. მალე ჩვენ შეგვეძლება ყველაფრის კონტროლი. აღარ დაგვჭირდება ამ კითხვის დასმა  «რა ინფორმაციის მიღებაა შესაძლებელი?» აქტუალური იქნება შემდეგი კითხვა: «როგორი ინფორმაციის მიღებაა საჭირო?» კომპანიები, რომლებიც ამ კითხვაზე  გასცმენ პასუხს წინ წაიწევენ. მომხმარებლების ნდობის მოსაპოვებლად  უამრავი დიზაინერული და  მარკეტინგული მეთოდი  არსებობს, რომლებსაც კომპანიები აქტიურად იყენებენ. იყო შემთხვევა, როდესაც Apple- ის მომხმარებლებმა წერილობით მიმართეს გამოძიების ფედერალურ ბიუროს, რომ არ დარღვეულიყო  წესები კონფიდენციალურობის შესახებ.  პატივი ეცით თქვენ მომხმარებლებს და მათი ნდობა გახდება თქვენი ბიზნესის გამორჩეული  მხარე.

4. მობილური მოწყობილობები

დუეინ ბრაუნი, performance-მარკეტოლოგი  Unbounce

ვირტუალური და დამატებითი რეალობა ამ წლის მთავარი ტენდენციაა. მაგრამ  მარკეტოლოგებს არ უნდა დაავიწყდეთ მობილურის მომხმარებლების სეგმენტი. მიუხედავად იმისა, რომ ინტერნეტ ტრეფიკის 50% მოდის მობილურ მოწყობილობებზე  კომპანიის  საიტების ნაწილი არ არის მობილური მოწყობილობებისთვის ოპტიმიზებული და ზოგ შემთხვევაში შეუძებელიც კი ხდება მათი კონტენტის ნახვა.   რადგან Google-მა  ამ  ზაფხულს  შემოიტანა  მობილური ინდექსი, უკვე შეგვიძლია დარწმუნებული ვიყოთ იმაში, რომ სიტუაცია გამოსწორდება, რადგან ყველა საიტი, რომელიც მობილურ მოწყობილობებზე არაა ოპტიმიზებული ძიების შედეგებში დაბალ რანკს მიიღებს.

 

Если вы не ориентируетесь на мобильные устройства, пора это делать!
დროა მოვერგოთ მობილურ მოწყობილობებს!

მას შემდეგ რაც გაჩნდა AMP და Google და მათი ინტერფეისი  გახდა ადაფტირებული მობილური მოწყობილობებისთვის და მსოფლიო გახდა «მობილური». რას ელოდებით ?

5. АМР-ტექნოლოგია

ნიკ სოუ (Nick So),  WiderFunnel-ის სტრატეგიული ოპტიმიზაციის განყოფილების დირექტორი.

AMP-ს გაჩენამ (Accelerated Mobile Pages) მობილური მარკეტინგის ახალი ჰორიზონტები გახსნა. Google- მა AMP 2015 წელის ოქტომბერში დაანონსა, მაგრამ სრულფასოვანი განვითარება დაიწყო მხოლოდ ბოლო რამდენიმე თვის უკან.. თუ არ გესმით რაზეა საუბარი: AMP — ვებ-ტექნოლოგიაა, რომელიც განკუთვნილია მობილურ მოწყობილობაზე  გვერდის სწრაფად ჩასატვირთად.  თქვენ ალბად  Google- ში შეგხვედრიათ ბმულები, რომლების გვერდითაც დგას ელვის ნიშანი —  ეს გვერდები ბაზირდება AMP-ს ბიბლიოთეკაში. 2017 წელს AMP-ის გამოყენება შედგება ორი ნაწილისაგან:

  1. საიტის და  კონტენტის AMP-ზე ადაპტაცია;
  2. კონვერსიის ოპტიმიზაცია და სპლიტ-ტესტირება  АМР-გვერდებზე.

მობილური გამოცდილების გაუმჯობესებისთვის АМР  ასუფთავებს ბრაუზერის შემანელებელ ელემენტებს,  Javascript-ის ჩათვლით და ეს ოპტიმიზატორებისთვის  პრობლემებს  ჰქმნის, რადგან  სპლიტ- ტესტირების  და მონაცემების შეგროვების თითქმის ყველა ინსტრუმენტი მომხმარებლებზე ინფორმაციის შესაგროვებლად  Javascript-ს იყენებენ. ამის გამო ჩნდება გითხვა როგორ იმოქმედებს AMP-ს გამოჩენა საიტების  დიზაინზე და მომხმარებლების მონაცემების შეგროვების საშუალებებზე - ამას  დრო გვიჩვენებს. ყველაფრის მიუხედავად  АМР — 2017 წლის ერთ-ერთი მთავარი  ტენდენციაა.

6. მომხმარებლის გადაადგილების თვალთვალი

ფერას ალჰლოუ (Feras Alhlou),  e-Nor-ს დამფუძვნებელი

ცხადია, რომ სხვადასხვა მოწყობილობებზე  ორიენტირება და მრავალარხიანობა  ამ წლის მთავარი ტენდენციაა. ასევე აქტუალურია მომხმარებლების საიტზე გადაადგილების თვალყურის დევნება. ადამიანებთან კავშირის დასამყარებლად მარკეტოლოგებს მოუწევთ  ახალი უნარჩვევების გამომუშავება და უკვე არსებულის გაუმჯობესება და მომხმარებლების გადაადგილების თვალყურის სადევნებლად  ოპტიმიზაციის სტრატეგიის და ტაქტიკის გაუმჯობესება. იმის გამო, რომ მომხმარებელი ყიდვის პროცესში  ურთიერთქმედებს  მხოლოდ ერთ ბრენდთან, ის ელოდება ერთიან სამომხმარებლო ინტერფეისს, იქნება ეს მობილური მოწყობილობა, ინტერნეტი, აპლიკაცია თუ ოფლაინი.

Пользователи ожидают унифицированный опыт на всех платформах и по всем каналам
მომხმარებლები ყველა პლატფორმაზე და ყველა არხზე  უნიფიცირებულ გამოცდილებას ელოდება.

ერთიანი, ფასეული, კრეატიული კონტენტის შექმნა,  პრობლემური ადგილების აღმოსაფხვრელად კლიენტების მოქმედებების  შეფასება  — ყველაფერი ეს არის განმეორებადი პროცესi, რომლებსაც მატერიალური და ადამიანური რესურსი ესაჭიროება. ეს არაა მარტივი დავალება, მაგრამ ეს საქმეები რომ მარტივი იყოს მარკეტოლოგის ცხოვრება მოსაწყენი გახდებოდა!

7. ბრძოლა ადამიანურ და ხელოვნურ ინტელექტს შორის  (CRO)

პოლ რუკი(Paul Rouke), გენერალური დირექტორი PRWD:

ბიზნესმენებს არასდროს  ერიდებათ ფულის ტექნოლოგიებში ინვესტირება.  2017 წელს მანქანური სწავლება დიდ როლს ითამაშებს ოპტიმიზაციის კონვერისიაში.  ხელოვნური ინტელექტ ოპტიმიზაციასთან დაკავშირებულ რუტინულ სამუშაოებს,  როგორიცაა  მცირედი დიზაინერული პარამეტრების დაყენება, ტრაფიკის განაწილება და მონაცემების ანალიზსს უკვე  საკუთარ თავზე  აიღებს. მიუხედავად ამისა ამით ადამიანის ინტლექტი არ  კნინდება. იმისთვის, რომ შეესაბამეოდეთ მომხმარებლების მოლოდინს ბიზნესს  სჭირდება  საინტერესო ონლაინ გამოცდილება. ეს შესაძლებელია მხოლოდ შემოქმედებითი  აზროვნებით, ორიგინალური იდეებით და კლიენტების ფსიქოლოგიის გაგებით. ამ საკითხებში ადამიანს  ხელოვნური ინტელექტი ვერ ჩაანაცვლებს. მანქანური სწავლებიდან  სარგებლის მისაღებად საჭიროა ადამიანი, რომელიც მონაცემების ღრმა ანალიზით დაგროვილი გამოცდილებით იდეებით და კონცეფციებით "გამოკვებავს" კომპიუტერს. ხელოვნური ინტელექტის საშუალებით  ოპტიმიზატორებს შემოქმედებითად აზროვნების და მოქმედების  დრო ექნებათ. მანქანები ჩვენ ყოველდღიურ ცხოვრებაში  დიდ როლს ითამაშებენ. საკითხავი მხოლოდ ისაა- დავტოვებთ თუ არა ყველაფერს მათ იმედზე ?! ბრენდები , რომლებიც უფრო დიდ ყურადღებას ადამიანურ ინტელექტს მიანიჭებენ უფრო  საიმედო მომავალს მიიღებენ.  

8. ნელი მარკეტინგი

ანა ჰენდლი (Ann Handley),  MarketingProofs კომუნიკაციების დირექტორი.

ამ წლის უმნიშვნელოვანესი ტენდენცია არის ის, რომ მარკეტოლოგები ხდებიან უფრო მომთმენები. ისინი იწყებენ  ჩვენს სწრაფად განვითარებად მსოფლიოში "ნელი მარკეტინგის" ფასის გაგებას. ისინი ხედავენ, რომ ხანდახან სიჩქარე   არ არის საჭირო. რატომ? რადგან ხანდახან ნელი ტემპი ეხმარებათ მათ   რეალური შედეგების უფრო სწრაფად მიღწევაში. 2017 წელს მარკეტოლოგებმა  საკუთარ თავში უნდა გააკეთონ ინვესტირება. მათ უნდა   გაიღრმავონ ემპათია, ისინი უნდა ჩაუღრმავდნენ მომხმარებლების ფსიქოლოგიის მიმართ   საკუთარ ქცევას და დამოკიდებულებას.

Маркетологи должны начать инвестировать в себя
მარკეტოლოგებმა უნდა დაიწყონ საკუთარ თავში ინვესტირება...

9. ხმოვანი ძიება

რენდ ფიშკინი,  MOZ- ის დამაარსებელი ხმოვანი ძიება ვერ შეცვლის ხელით ძიებას, მაგრამ გახდება ძიების ერთ-ერთი ძირითადი მეთოდი. დღეს მობილური მოწყობილობების მიერ განხორციებული ძიების 20-25% - ხმოვანი ძიების საშუალებით ხდება. უცნაურია, მაგრამ Google-ს სტატისტიკის მიხედვით   2016 წლის მაისში  ეს მაჩვენებელი  20%-ის ტოლი  იყო, მაშინ როცა  2010 წლის სექტემბერში ის 25%-ს შეადგენდა. ორი ვარიანტი არსებობს: ან არაფერი არ შეცვლილა ან ძველ მაჩვენებლებში შეცდომაა.  

ეს პირველი ტექნოლოგიაა რომელსაც SEO-ს  სამყაროს შეცვლა შეუძლია.

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ  გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01

9 ყველაზე მნიშვნელოვანი მარკეტინგული  ტენდენცია

სხვა სიახლეები