სოც მედია მენეჯმენტი - მნიშვნელობა და მომსახურება.

თუ გაქვთ კითხვა რა და როგორ  უნდა აკეთოთ სოციალურ მედიაში ისე რომ მეგობრული ურთიერთობები არ გააფუჭოთ და ნდობა მოიპოვოთ. თქვენი პროფილები ამა თუ იმ ქსელში უნდა იყოს მიმართული მომხმარებელზე ზრუნვაზე და სწორედ აქვე უნდა მიაწოდოთ პირველი სარგებელი, პირველი ნაბიჯებიც მომგებიანი ურთიერთობისაკენ ასე იწყება.

  • მოახდინეთ ფოკუსირება სპეციფიკურ აუდიტორიაზე. თქვენ ფართიზე ალბათ ყველასთან არ მიხვალთ და ლაპარაკს არ დაუწყებთ. ალბათ, უბრალოდ თქვენთვის საინტერესო პიროვენებს აირჩევთ ურთიერთობისთვის. ასე უნდა მოვიქცეთ სოციალურ ქსელშიც, ყოველთვის უმჯობესია ქმედებები დავგეგმოთ მცირე ნიშურ სეგმენტზე, ყველა ადამიანს თავს მაინც ვერ მოვაწონებთ ერთნაირი წარმატებით.

  • იყავი აზრის ლიდერი. მიაწოდე ფასეული და საინტერესო ინფორმაცია რისი ნახვაც ხალხს უნდა. ჯობია უჩვენოთ თქვენი დადებითი დამოკიდებულება, გამოცდილება და მოაგვარო მომხმარებლის პრობლემები, ვიდრე უბრალოდ თქვენი პროდუქტი თვალწინ უტრიალოთ.

  • იყავით გულწრფელი და გახსნილი. არ სცადოთ ვინმე სხვის (კომპანია რომლის გვერდი წარმატებულია, ან რაიმე მსგავსი) იმიტირება. აუდიტორია მას ადვილად მიხვდება, მათ ხომ უდიდეს ინფორმაციაზე მიუწვდებათ ხელი. ეს კი იმაზე მეტ ზიანს მოგიტანთ ვიდრე სარგებელს.

  • ლინკე! ლინკე! ლინკე!  ლინკები ყველას უყვარს, ისინი ხომ ვებს ქმნიან ისეთს, როგორიც ის არის და როგორიც ყველას მოსწონს. დალინკე თქვენი ბლოგი, ოფიციალური გვერდი, ყველა სიახლე რასაც მათზე დადებ გახადე ლინკების მეშვეობით ხელმისაწვდომი ფეიჯზეც. დღეს სოციალური მედია ბევრ შემთხვევაში თქვენი ვებ-გვერდის ტრაფიკის ძირითადი წყარო ხდება.

  • წაახალისე ადამიანები დაგეკონტაქტონ. რაც შეიძლება გაამარტივეთ თქვენთან კონტაქტის შესაძლებლობა. გახადე საკონტაქტო ფომრა და მონაცემები ადვილად ხელმისაწვდომი, უპასუხეთ მომხმარებლის კითხვებს გულისხმიერად და ოპერატიულად. ასე თქვენ უდიდეს ნდობას მოიპოვებთ. და რაც მთავარია! არასოდეს არ გაუბრაზდეთ თუნდაც ძალიან გამაღიზიანებელი კითხვისა თუ კომენტარის ავტორს, გასნაკუთრებით ეს არ გააკეთოთ ყველას დასანახად მაინც, კომენტარების სვეტში. ეს თქვენს იმიჯს დიდ ზიანს მიაყენებს.

  • ჩაერთე. შექმენი ჯგუფები, ივენთები, ჩაერთე განხილვებში, წამოიწყე საუბრები საინტერესო და აქტუალურ თემებზე. გახდი აზრის ლიდერი და ორგანზიატორი, რომელსაც ადამიანები ენდობიან. ისინი თქვენდამი ნდობას თქვენს ორგანზიაციაზე ავტომატურად გაავრცელებენ.

  • გახადე შენი პოვნა მარტივი. წაახალისეთ თქვენი ვიზიტორები გააზიარონ თქვენი გვერდი და მოუყვნენ მის შესახებ მეგობრებს. თუმცა აქ გაზიარებებისა და გავრცელების თხოვნები საკმაოდ გამაღიზიანებელია, უბრალოდ ეცადეთ იყოთ იმდენად საინტერესო, რომ თავად გახდნენ თქვენი პირადი მარკეტოლოგები.

  • ექსპერიმენტები. სოციალური მედია არის ადგილი, სადაც უამრავი ექსპერიმენტის ჩატარება შეგვიძლია და შედეგებიც ხილულია და დასკვნების გამოტანა მარტივი. თუ რაიმე ისე არ გამოვიდა როგორც ელოდით, გააკეთეთ კორექტირებები ან მოიფიქრეთ რაიმე ახალი. არ არსებობს სოციალური მედია მარკეტინგის ექსპერტი, ჩვენ ყველანი ვსწავლობთ საკუთარი და სხვისი გამოცდილებიდან.

Facebook გვერდის ადმინისტრირებას საკმაოდ დიდი ადამიანური და ფინანსური რესურსი სჭირდება. კომპანიას ესაჭიროება კადრი, რომელიც უწყვეტ რეჟიმში განახორციელებს გვერდის მართვასა და განახლებას. ჩვენ გთავაზობთ Facebook გვერდის ადმინისტრირების სერვისს, გვერდის მართვას, ინფორმაციის განახლებას, მომხმარებლებთან ინტერაქციას. ჩვენი დახმარებით თქვენ შეძლებთ: მოიზიდოთ მომხმარებლების დიდი რაოდენობა; გაზარდოთ კომპანიის, ბრენდის, პიროვნების ცნობადობა; გახდეთ უფრო მარტივად მისაწვდომი უცნობი მომხმარებლისთვის; გაზარდოთ გაყიდვები.

ვებ სტუდია Lemons.ge გთავაზობთ სოც. მედია მენეჯერის მომსახურებას:

- Facebook გვერდის ადმინისტრირება და PR.

- გვერდის ინტერაქტიულობის გაზრდა;

- გვერდის მომწონებელთა რაოდენობის სტაბილური ზრდა;

- გვერდის ყოველდღიური მართვა;

- კომენტარებსა თუ შეკითხვებზე სწრაფი რეაგირება;

- საინტერესო თემების მოძიება;

- ყოველდღიური სტატიკური ბანერების დამზადება;

- საინფორმაციო და სარეკლამო ტექსტების გამართვა;

- ფეისბუქ აპლიკაციების შემუშავება/დამზადება;

- თქვენი გვერდისათვის საჭირო ფოტოგადაღება და დამუშავება;

- Facebook საბანერე რეკლამების გაშვება;

- თამაშების / კონკურსების ორგანიზება - კონტროლი.

გახსოვდეთ რომ თქვენი Facebook გვერდის ჩართულობის მაღალი დონე თქვენი კომპანიის იმიჯზე მოქმედებს და საგრძნობლად გაზრდის თქვენს პოპულარიზაციას ინტერნეტში.  

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

სოც მედია მენეჯმენტი - მნიშვნელობა და მომსახურება.

სხვა სიახლეები

ტეგები: