სატელეფონო გაყიდვების მართვა
ტრენინგის მიზანი: როგორ გავხდეთ შედეგიანი და წარმატებული სატელეფონი გაყიდვების მენეჯერი.
12-საათიან ტრენინგზე მსმენელები გაანალიზებენ და შეისწავლიან სატელეფონო მენეჯერის წარმატების ინდიკატორებს.
ტრენინგის გავლის შემდეგ მსმენელები შეიძენენ და დახვეწენ სატელეფონო გაყიდვების მენეჯერისთვის აუცილებელ უნარ-ჩვევებს, შეძლებენ პოტენციური კლიენტის ლოიალურ კლიენტად ქცევას და მარტივად შეძლებენ სატელეფონო გაყიდვების მართვას.
ტრენინგის საკითხები:
- კომუნიკაცია
- რა ახდენს გავლენას შთაბეჭდილების ფორმულირებაზე?
- კლიენტზე და პროდუქტზე ორიენტირებული გაყიდვები
- სატელეფონო გაყიდვების პერსონალის ტიპები: სად, რომელში ხედავთ თქვენ თავს?
- უყვართ თუ არა ადამიანებს ყიდვა?
- რას ყიდულობენ
- ცივი ზარებიდან ლოიალურ მომხმარებლამდე – პოტენციური კლიენტიდან თანამოაზრემდე
- კლიენტის კმაყოფილების სამი მნიშვნელოვანი ასპექტი
- სატელეფონო გაყიდვების ეტაპები და ოქროს წესები თითოეულ ეტაპისთვის
- კონტაქტის დამყარება
- დაინტერესება
- საჭიროების დადგენა
- პროდუქტის პრეზენტაცია
- წინააღმდეგობის დაძლევა
- გაყიდვების დასრულება