Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
ლემონსის სოფტი
ის, რაც გჭირდებათ
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
18. 03. 2025
როდის არის საჭირო რედიზაინი? – 7 ნიშანი, რომ შენი ბრენდი ცვლილებას ითხოვს
მოგვყევი, თუ შენი ბრენდი გამოიყურება ისე, როგორც 10 წლის წინ
ვრცლად
11. 03. 2025
ბრენდის ჰუმანიზაცია – რატომ უნდა ესაუბროთ მომხმარებელს, როგორც ბებიას?
დღეს ბრენდის წარმატება მხოლოდ რეკლამაზე არ არის დამოკიდებული – საჭიროა ემოციური კავშირი და ნდობა
05. 03. 2025
როგორ შევქმნათ ბრენდი, რომელსაც ხალხი შეიყვარებს?
აღმოაჩინე როგორ დაიწყო ბრენდების თავგადასავალი
28. 02. 2025
როგორ ავაგოთ ნდობა მომხმარებელთან?
ბიზნესისთვის მომხმარებლის ნდობა ყველაზე მნიშნელოვანია. ის არის საფუძველი რომელიც ბიზნესს
20. 02. 2025
სიტყვების ძალა ბიზნესში - თქვენი საიდუმლო იარაღი განვითარებისთვის
წერას ყოველთვის უნდა ჰქონდეს ემოციური შინაარსი და ადამიანი გონებით უნდა ხედავდეს იმას, რასაც შენ სიტყვებით ეუბნები.
12. 02. 2025
მომხმარებლის მოსაზრებების მართვა - WOM მარკეტინგი
WOM მარკეტინგი - თანამედროვე მარკეტინგის ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი იარაღია
04. 02. 2025
ლოგოს შექმნა: როგორ ვიპოვოთ იდეალური სიმბოლო თქვენი ბიზნესისთვის?
ლოგო, როგორც თქვენი კომპანიის „სავიზიტო ბარათი“
20. 01. 2025
ვებ გვერდის შექმნის ფასი: როგორ დავგეგმოთ ბიუჯეტი ეფექტურად?
დღესდღეობით, ნებისმიერი ბიზნესისთვის აუცილებელია ხარისხიანი და ფუნქციონალური ვებ გვერდის არსებობა.
16. 01. 2025
SEO ოპტიმიზაცია: თქვენი ვებგვერდი Google-ის პირველ გვერდზე
Google-ის პირველ გვერდზე მოხვედრა არ არის მხოლოდ ტექნიკური პროცესია არამედ ეს მომხმარებელთა ნდობის მოპოვებაა
ლოგო
04. 02. 2025
ლოგო, როგორც თქვენი კომპანიის „სავიზიტო ბარათი“
11. 11. 2024
რას უნდა მიაქციოს ყურადღება, სანამ ლოგოს დიზაინის დამზადებას შეუკვეთავთ
02. 08. 2024
ეფექტური ბრენდინგისა და ბაზარზე დომინირებისთვის აუცილებელი და მნიშვნელოვანი ფაქტორია ლოგოს შექმნა.
14. 06. 2024
ლოგო უნდა იყოს დასამახსოვრებელი, მოქნილი და უნიკალური
02. 06. 2024
ლოგო უნდა აღწერდეს იმას, თუ ვინ ხართ თქვენ, როგორც ბრენდი
01. 02. 2024
ლოგოს სტილის არჩევანი დიდწილად დამოკიდებულია ბიზნესის ბუნებაზე
25. 12. 2023
კომპანიის ლოგო არის ვიზუალური ელემენტი, რომელიც შექმნილია ბრენდის იდენტიფიცირების და ცნობადობის შესაქმნელად.
09. 10. 2023
ლოგო კორპორატიული იდენტობის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია
01
01
შემდეგი
38