Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
ლემონსის სოფტი
ის, რაც გჭირდებათ
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
15. 08. 2025
რას გრძნობ, როცა ლოგოს უყურებ?
ფერის, ასოს, სიმბოლოს ფსიქოლოგია
ვრცლად
04. 02. 2025
ლოგოს შექმნა: როგორ ვიპოვოთ იდეალური სიმბოლო თქვენი ბიზნესისთვის?
ლოგო, როგორც თქვენი კომპანიის „სავიზიტო ბარათი“
11. 11. 2024
რა უნდა ვიცოდე როგორც დამკვეთმა ლოგოს დაკვეთამდე?
რას უნდა მივაქციო ყურადღება, სანამ ლოგოს დიზაინის დამზადებას შეუკვეთავთ
02. 08. 2024
ლოგოს შექმნა - დიზაინი, რომელიც ყურადღებას იქცევს
ეფექტური ბრენდინგისა და ბაზარზე დომინირებისთვის აუცილებელი და მნიშვნელოვანი ფაქტორია ლოგოს შექმნა.
14. 06. 2024
10 რჩევა, რომელიც თქვენს ლოგოს სხვებისგან გამოარჩევს #2
ლოგო უნდა იყოს დასამახსოვრებელი, მოქნილი და უნიკალური
02. 06. 2024
10 რჩევა, როგორ შევქმნათ ლოგო, რომელიც ყველას დაამახსოვრდება #1
ლოგო უნდა აღწერდეს იმას, თუ ვინ ხართ თქვენ, როგორც ბრენდი
01. 02. 2024
როგორ შევარჩიოთ ლოგოს სტილი
ლოგოს სტილის არჩევანი დიდწილად დამოკიდებულია ბიზნესის ბუნებაზე
25. 12. 2023
რას უნდა ასახავდეს კომპანიის ლოგო?
კომპანიის ლოგო არის ვიზუალური ელემენტი, რომელიც შექმნილია ბრენდის იდენტიფიცირების და ცნობადობის შესაქმნელად.
09. 10. 2023
ლოგოს შექმნა - რა ეტაპებს გადის ლოგო დამზადებამდე
ლოგო კორპორატიული იდენტობის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია
მარკეტინგი
14. 10. 2025
AI 2025-ში ბიზნესსა და მარკეტინგში უკვე აუცილებელია: პერსონალიზაცია, ჩატბოტები, პროგნოზირებადი ანალიტიკა, კრეატივი და რეკლამის ოპტიმიზაცია ზრდის გაყიდვებს და ამარტივებს პროცესებს.
06. 10. 2025
2025 წელს ინფლუენსერ მარკეტინგი საქართველოში კვლავ ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური სტრატეგიაა ბრენდებისთვის. წარმატება დამოკიდებულია მიზნობრივ აუდიტორიაზე, ნდობასა და კრეატიულ კონტენტზე
22. 09. 2025
მარკეტინგის ყოველდღიური რეალობა, სადაც ერთი "პატარა ცვლილება" იქცევა ათობით ვერსიად
08. 09. 2025
ლიდერობა უნდა გამოიმუშავო ყოველდღე
03. 06. 2025
"დიზაინი მუდმივი გამოწვევაა, რომ დავიცვათ ბალანსი კომფორტსა და ესთეტიკურობას შორის, პრაქტიკულობასა და ჩვენს სურვილებს შორის“
25. 05. 2025
მთავარია იცოდე თამაშის თითოეული სვლა, რომ არ დაკარგო პოზიცია
06. 05. 2025
ისწავლეთ ყველასგან, მაგრამ ნურავის მიბაძავთ
20. 02. 2025
წერას ყოველთვის უნდა ჰქონდეს ემოციური შინაარსი და ადამიანი გონებით უნდა ხედავდეს იმას, რასაც შენ სიტყვებით ეუბნები.
01
01
შემდეგი
03