Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
ლემონსის სოფტი
ის, რაც გჭირდებათ
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
16. 07. 2024
ბრენდის იმიჯის ელემენტები - რითი ექმნება პირველი შთაბეჭდილება მომხმარებელს?
ბრენდის იმიჯი არის მომხმარებლის მიერ თქვენი ბრენდის აღქმა, მათი ურთიერთქმედების საფუძველზე.
ვრცლად
10. 07. 2024
რა არის ბრენდინგი და რა როლს თამაშობს ის თქვენი ბიზნესის განვითარებაში?
რა არის ბრენდინგი და რა როლს თამაშობს ის თქვენი ბიზნესის განვითარებაში?„კომპანიისთვის
01. 01. 2024
როგორ შევარჩიოთ სახელი კომპანიისთვის?
კომპანიის სახელი (ან ბრენდის სახელი) არის გონებრივი ტრიგერი, რომელიც ეხმარება ამჟამინდელ და პოტენციურ მომხმარებლებს
08. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #2
მოდი განვიხილოთ თითოეული არქეტიპი და შევარჩიოთ ჩვენთვის საუკეთესო
01. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #1
ბრენდების შემთხვევაში არქეტიპი წარმოაჩენს მის მისიას, მისწრაფებებს, ღირებულებებს და ხასიათს მომხმარებელთან ურთიერთობაში.
30. 05. 2023
X, Y, Z - თაობების თეორია - როგორ უნდა ესაუბროს ბრენდი სხვადასხვა თაობის წარმომადგენლებს
ბრენდის შექმნა პირდაპირ დამოკიდებულია აუდიტორიასთან მუშაობაზე, მის გემოვნებაზე, ინტერესებსა და შეხედულებებზე
27. 01. 2023
2023 წლის გრაფიკული დიზაინის 12 მთავარი ტენდენცია
გრაფიკული დიზაინის ახალი ტენდენციები მოგვცემს ესთეტიკური აღორძინების კიდევ ერთ წელს და ახალ შემოქმედებით ექსპერიმენტებს
01. 12. 2022
როგორ გავხადოთ მარტივი პროდუქტი უნიკალური
დღეს ბაზარზე ყველა სფეროში კონკურენცია ძალიან მაღალია და ის დღითიდღე იზრდება
10. 11. 2022
როგორ მოვახდინოთ ბრენდის პოზიციონირება?
ბრენდის პოზიციონირება ეს არის სტრატეგია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ განასხვაოთ თქვენი კომპანია კონკურენტებისგან
საინტერესო
01. 11. 2024
დასვენებულ გონებასა და სხეულს უკეთესად შეუძლია გაუმკლავდეს თქვენს წინაშე არსებულ გამოწვევებს.
28. 10. 2024
"არცერთი ჩვენგანი არ არის ისეთი ჭკვიანი, როგორც ყველა ერთად"
15. 10. 2024
მარკეტინგული კამპანიის მთავარი ამოცანაა პროდუქტის, სერვისის ან მთელი ბრენდის პოპულარიზაცია. წარმატების მისაღწევად კამპანია საგულდაგულოდ არის დაგეგმილი და აქტივობები მრავალფეროვანია
27. 09. 2024
უნდა მოახერხო და იყო ადამიანი, რომელიც მრავალ კანდიდატში იქნება განსხვავებული
15. 09. 2024
ადამიანები მუდმივად მიისწრაფვიან სიახლეებისკენ, ტექნოლოგიური განვითარებისა და სამუშაოების შემსუბუქებისკენ.
25. 07. 2024
მომავლის განჭვრეტა არ არის მარტივი და არც რეალურ ფაქტებზე დაფუძნებული, თუმცა შესაძლებელია მისი
27. 05. 2024
დღევანდელ ციფრულ ეპოქაში ადამიანებს აქვთ სრული წვდომა უახლეს ტექნოლოგიებსა
20. 05. 2024
ამ ტიპის გაყიდვების მენეჯერები სხვადასხვა უნარებს და პერსპექტივებს ანიჭებენ უძრავი ქონების გაყიდვის პროცესს
01
01
შემდეგი
04