სატელეფონო გაყიდვების მართვა

სატელეფონო გაყიდვების მართვა

ტრენინგის მიზანი: როგორ გავხდეთ შედეგიანი და წარმატებული სატელეფონი გაყიდვების მენეჯერი.

12-საათიან ტრენინგზე მსმენელები გაანალიზებენ და შეისწავლიან სატელეფონო მენეჯერის წარმატების ინდიკატორებს.

ტრენინგის გავლის შემდეგ მსმენელები შეიძენენ და  დახვეწენ სატელეფონო გაყიდვების მენეჯერისთვის აუცილებელ უნარ-ჩვევებს,  შეძლებენ პოტენციური კლიენტის ლოიალურ კლიენტად ქცევას და მარტივად შეძლებენ სატელეფონო გაყიდვების მართვას.

ტრენინგის საკითხები:

  • კომუნიკაცია
  • რა ახდენს გავლენას შთაბეჭდილების ფორმულირებაზე?
  • კლიენტზე და პროდუქტზე ორიენტირებული გაყიდვები
  • სატელეფონო გაყიდვების პერსონალის ტიპები: სად, რომელში ხედავთ თქვენ თავს?
  • უყვართ თუ არა ადამიანებს ყიდვა?
  • რას ყიდულობენ
  • ცივი ზარებიდან ლოიალურ მომხმარებლამდე – პოტენციური კლიენტიდან თანამოაზრემდე
  • კლიენტის კმაყოფილების სამი მნიშვნელოვანი ასპექტი
  • სატელეფონო გაყიდვების ეტაპები და ოქროს წესები თითოეულ ეტაპისთვის
  • კონტაქტის დამყარება
  • დაინტერესება
  • საჭიროების დადგენა
  • პროდუქტის პრეზენტაცია
  • წინააღმდეგობის დაძლევა
  • გაყიდვების დასრულება

სხვა ტრენინგები