Decoy effect იგივე "მატყუარა" - მარკეტინგული მანიპულაციის ერთ-ერთი ფორმა
Decoy effect იგივე "მატყუარა" ეფექტი არის მარკეტინგული მანიპულაციის ერთ-ერთი ფორმა იმისთვის, რომ მომხმარებელს აყიდინონ ზუსტად ის, რაც წინასწარ ჰქონდათ გათვლილი.
ერთი შეხედვით ყველაფერი მარტივად არის:
- მომხმარეელი ირჩევს უფრო იაფიან A პროდუქტს;
- ვიდრე უფრო ძვირიან B პროდუქტს.
მაგრამ მარკეტინგი რისი მარკეტინგია, თუ ასეთი მარტივი არჩევანი გექნებათ?!
ამიტომ რას აკეთებენ?
- ამატებენ მესამე C პროდუქტს
და აქ იწყება თამაში, რადგან საქმეში - მატყუარა ეფექტი შემოდის.
როგორ მუშაობს?
თუ ოდესმე ყოფილარ კინოთექტრში, სავარაუდოა, რომ პოპკორნი შეიძინე.
შენ თუ გექნებოდა მხოლოდ ეს ორი შემოთავაზება:
პატარა 5 ლარიანი - A;
დიდი 9 ლარიანი - B.
დიდი ალბათობით, აირჩევდი A-ს.
მაგრამ ამ მარკეტინგული მანიპულაციით, შუაში ემატება C - საშუალო ფასი და თუ ვიღებთ მოცემულობას რომ:
- პატარა 5 ლარი -A;
- საშუალო 8.50 - C;
- დიდი 9 - B.
შენი აზრით, რომელს აირჩევს მომხმარებელთა უმეტესობა?
სწორი პასუხია - B.
რადგან ადამიანთა აღქმაში A ძალიან ცოტა ხდება, C ნორმალურია, მაგრამ ძალიან ცოტა დანამატით შეუძლია B მიიღონ.
თავდაპირველი მიზანიც, სწორედ B პროდუქტის გაყიდვა იყო.
თუ დააკვირდებით:
- საიტებს;
- აპლიკაციებს;
- პროგრამებს;
- ბრენდებს.
აღმოაჩენთ რომ ისინი სწორედ 3 ფასის შემოთავაზების მეთოდს იყენებენ და მათ ყოველთვის ზუსტად იციან, რომ ორი ყიდის მესამეს.
Decoy Effect-ის გამოყენება ბიზნესში ძალიან მნიშვნელოვანია გაყიდვების სამართავად და მოსალოდნელი შედეგის მისაღებად.
ამიტომ თუ ჯერ კიდევ არ იყენებ, მაშინ დროა - მიიღო უფრო მეტი სარგებელი უკვე ნაცნობი და დატესტილი მეთოდით.
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01