როგორ შევარჩიოთ სახელი კომპანიისთვის?
კომპანიის სახელი (ან ბრენდის სახელი) არის გონებრივი ტრიგერი, რომელიც ეხმარება ამჟამინდელ და პოტენციურ მომხმარებლებს იფიქრონ თქვენს ბიზნესზე. ამიტომაც სახელი ბრენდის სტრატეგიის განუყოფელი ნაწილია.
ძლიერი სახელი დაგეხმარებათ გამოირჩეთ კონკურენტებისგან და ასევე გაზარდოთ ბრენდის ცნობადობა.
როდესაც ადამიანს ესმის ან ხედავს სახელს, მისი ტვინი ქმნის გონებრივ ასოციაციებსა და რეაქციას. ეს ასოციაციები და რეაქციები შეიძლება იყოს დადებითი (როდესაც ადამიანს მოსწონს სახელი ან ბრენდი) ან უარყოფითი (როდესაც ადამიანს არ მოსწონს სახელი ან ბრენდი).
ბრენდის სახელებს შეიძლება ჰქონდეთ განსხვავებული სტრუქტურა და შეიცავდეს:
- რეალურ სიტყვებს (Staples „ყოველდღიური საქონელი“), Amazon „ამაზონი“ ), Apple „ვაშლი“));
- შეკვეცილ ნამდვილ სიტყვებს (FedEx - შემოკლებით Federal Express-დან. ), Cisco - შემოკლებით San Francisco-დან);
- ალფანუმერული კომბინაციებს (7-Eleven, 3M);
- რთული სიტყვებს (Microsoft, DreamWorks, MasterCard);
- ახალი სიტყვებს (Google, Zappos, Coca-Cola).
ჩვენ გიჩვენებთ რამდენიმე ნაბიჯს, რომელიც უნდა გაიაროთ თქვენი კომპანიისთვის სახელის სწორად შესარჩევად:
- კომპანიის მიზანი:
გაითვალისწინეთ თქვენი კომპანიის ძირითადი ღირებულებები, მისია და მიზნები. სახელი უნდა ასახავდეს მის არსს.
- სამიზნე აუდიტორია:
გაითვალისწინეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ინტერესები და პრეფერენციები. სახელი უნდა იყოს მიმზიდველი და გასაგები თქვენი მომხმარებლებისთვის.
- უნიკალურობა:
მოერიდეთ თქვენს ინდუსტრიაში არსებულ კომპანიებთან მსგავსებებს. უნიკალურ სახელს შეუძლია თქვენი ბრენდი უფრო დასამახსოვრებელი გახადოს.
- მარტივი და დასამახსოვრებელი:
მოერიდეთ სახელებს, რომლებიც ძალიან რთული ან დამაბნეველია. სიმარტივე და აღქმადობა დაეხმარება მომხმარებელს უკეთ დაიმახსოვროს თქვენი ბრენდი.
- მარტივი და დასამახსოვრებელი:
მოერიდეთ სახელებს, რომლებიც ძალიან რთული ან დამაბნეველია. სიმარტივე და აღქმადობა დაეხმარება მომხმარებელს უკეთ დაიმახსოვროს თქვენი ბრენდი.
- მოქნილი:
დაფიქრდით, როგორ აღიქმება სახელი ბიზნესის გაფართოების კონტექსტში. მოერიდეთ "ვიწრო" სახელებს, რომლებიც შეიძლება მოძველდეს თქვენი სერვისების ან პროდუქტების ასორტიმენტის გაფართოებასთან ერთად.
- ბაზრის კვლევა:
გამოიკვლიეთ ბაზარი, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენს მიერ არჩეულ სახელს არ აქვს უარყოფითი კონოტაციები ან უარყოფითი ასოციაციები.
- სამართლებრივი ასპექტები:
შეამოწმეთ არჩეული სახელის იურიდიული ხელმისაწვდომობა. დარწმუნდით, რომ სახელი არ არის სხვა კომპანიის სავაჭრო ნიშანი.
- დომენი:
დარწმუნდით, რომ თქვენი ბიზნესისთვის შესაბამისი დომენის სახელი ხელმისაწვდომია. ონლაინ ერთი სახელით ყოფნა ძალიან მნიშვნელოვანია.
- ტესტირება:
ჩაატარეთ გამოკითხვა პოტენციურ მომხმარებლებს ან კოლეგებს შორის. მიიღეთ გამოხმაურება იმის შესახებ, თუ როგორ აღიქმება მათში თქვენ მიერ არჩეული სახელი.
- ემოციური კონტექსტი:
იფიქრეთ იმაზე, თუ რა ემოციებს იწვევს არჩეული სახელი თქვენში და თქვენს სამიზნე აუდიტორიაში. ბრენდთან ემოციური კავშირი შეიძლება იყოს წარმატების მთავარი ფაქტორი.
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01