ემოციები…
ემოციები, მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ბიზნესში, და არა მხოლოდ ბიზნესში. ის პერსონალური ბრენდინგის დროსაც უმნიშვნელოვანესია. მისი სწორი გამოყენება დადებითად აისახება ბიზნესზე. ემოციები გამოიყენება იმისთვის, რომ დამყარდეს გარკვეული კონტაქტი მომხმარებლებთან.
თუ მომხმარებელი ერთხელ მაინც იგრძნობს დადებით და მზრუნველ აურას აუცილებლად დაბრუნდება შენთან. რისი საშუალებითაც შეიძენთ ერთგულ მომხმარებელს. დადებითი ემოციები თქვენი პროდუქტის თუ სერვისის მომხმარებლისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.
შენთვის, როგორც ადამიანისთვის, რომელიც ყიდის გარკვეულ პროდუქტს, მნიშვნელოვანია- თითოეული კლიენტი იყოს ბედნიერი. ბედნიერი მომხმარებელი აუცილებლად იმოქმედებს გაყიდვების გაზრდაზე ,რადგან ის ეტყვის შენ შესახებ სხვას, რომელიც შესაბამისად ეტყვის სხვა მეგობარს და ამ ჯაჭვის მეშვეობით გეყოლება ისეთი მომხმარებელი, რომელიც მუდამ დაგიბრუნდება.
ბრენდის მიმართ ერთგულება სწორედ ემოციების დამსახურებაა. ისმის კითხვა, როგორ არის შესაძლებელი შექმნა ემოციური კავშირი მომხმარებელთან და როგორ მივაღწიოთ ბრენდის მიმართ ერთგულებას? პირველ რიგში უნდა გაიგო თუ ვინ არიან შენი მომხმარებლები.
სამიზნე აუდიტორიის გაცნობის შემდეგ, კომპანია უნდა ესაუბროს მათ, მათთვის გასაგებ ენაზე. რა თქმა უნდა გაარკვიო თუ რა მოსწონთ და რის მიმართ არიან მგძმობიარენი. მხოლოდ კარგი პროდუქტი და მომსახურება არ არის საკმარისი, აქ საჭიროა საუბარი და ინფორმაციის ლამაზად შეფუთვა.
ნდობა… ასევე ძალიან მნიშვნელოვან როლს თამაშობს, როდესაც საქმე ეხება ხშირ მომხმარებელს. მან უნდა იგრძნოს რომ შენთვის ის მნიშვნელოვანია და მისი მოთხოვნები ან თუნდაც გარკვეული შენიშვნები შემდეგში გამოსწორდება.
მოუსმინე შენ მომხმარებელს, ის აუცილებლად დაბრუნდება შენთან. სანამ პოზიტიური კავშირი იქნება კომპანიასა და მომხმარებელს შორის ყოველთვის იარსებებს ერთგულება და ნდობა.
ავტორი: მარიამ მაჭავარიანი
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01