როგორ გავხდეთ მარკეტოლოგი ?!

მარკეტოლოგი – კომპანიებში ერთ-ერთი საკვანძო პოზიციაა, ეს პროფესია თანდათან უფრო აქტუალური ხდება.

რა უნდა გავაკეთიოთ იმისთვის, რომ გავხდეთ მარკეტოლოგი ?

პირველი მოტივატორი ამ პროფესიის ათვისებისას  არის – მისი  დიდი მოთხოვნა და მაღალი ანაზღაურება. თუმცა  ყველამ არ იცის  რაზე არიან პასუხისმგებელები მარკეტოლოგები. დამსაქმებლების აზრით მარკეტოლოგის მოვალეობაში შედის:

  1. კლიენტების მოყვანა;
  2. კლიენტების დარწმუნება შენაძენის გაკეთებაში;
  3. ყველაფერი ამის დაბალი ბიუჯეტით გაკეთება;
ამ დავალებებიდან გამომდინარე მარკეტოლოგი ადგენს  კომპანიის "მარკეტინგულ მიქსს".  ბიზნესის მოთხოვნილებებიდან გამომდინარე იწყება მარკეტინგული არხების შერჩევა (outbound, inbound).


marketer-ის სურათის შედეგი

მაგალითად:ინტერნეტ მაღაზიისთვის  ინტერნეტ რეკლამაც საკმარისია, ხოლო  ბიზნესს,რომელიც ოფლაინ პლათფორმაზე მუშაობს რეკლამის სხვა წყაროებიც დასჭირდება: პრესა და  საბეჭდი პროდუქცია (ფლაერი, ბუკლეტები), რადიო, ტელევიზია, ივენთებში მონაწილეობა.  

რა არის ინტერნეტ მარკეტინგი? უპირველეს ყოვლისა   არის სამიზნე აუდიტორიის მოზიდვის ყველაზე კარგი საშუალება. ინტერნეტ მარკეტინგის საშუალებით პოულობთ თქვენ მომხმარებელს, შემდეგ მოგყავთ ის საიტზე და რეგულარულად  ახსენებთ მას თქვენი პროდუქციის შესახებ და სპეციალურად მისთვის შექმნილი კონტენტის საშუალებით  აძლევთ მას  პროდუქციის ან/და მომსახურების შეძენის სტიმულს.

internet marketing-ის სურათის შედეგი

ვინ არის მარკეტოლოგი?

დაკავშირებული სურათი
მარკეტოლოგი– ეს არის ის,  ვისაც  ბიზნესისთვის ყველაზე მნიშვნელოვან კითხვებზე პასუხის გაცემა შეუძლია.  «ვინ არიან ჩვენი კლიენტები?» «სად მოვძებნოთ კლიენტები?» «როგორ წარუდგინოთ მათ ჩვენი პროდუქცია?» «როგორ დავარწმუნოთ ყიდვაში?» «როგორ ვაქციოთ მომხმარებლები მუდმივ კლიენტებად?». გარდა ამისა მარკეტოლოგი ადგენს პროდუქციის ან/და მომსახურების ფასს, მის საპრეზენტაციო შეფუთვას. მარკეტოლოგს  მჭიდრო კავშირი აქვს გაყიდვებთან და ქოლ-ცენტრთან, ის მთლიანად აკონტროლებს პროდუქციის სასიცოცხლო ციკლს : პროდუქციის კონცეფციის შემუშავებიდან მის რეკლამირებამდე და შემდგომ  გაყიდვებამდე.

ინტერნეტ მარკეტოლოგმა უნდა იცოდეს:

 
მარკეტოლოგი უნდა ერკვეოდეს ისეთ სფეროებში როგორიცაა:

  • მარკეტინგი;
  • პირდაპირი გაყიდვები;
  • ინტერნეტ მარკეტინგი:
  • კონტენტ მარკეტინგი, ვიდეო მარკეტინგი,
  • ვებ ანალიტიკა,
  • SEO,
  • SMM,
  • მობილური მარკეტინგი,
  • კონტენტ რეკლამა,
  • ინტერნეტ რეკლამა და RTB,
  • რემარკეტინგი,
  • email-მარკეტინგი.
რათქმაუნდა,  საკმაოდ რთულია იყო  პროფესიონალი ყველა ამ სფეროში, მაგრამ ზოგიერთი სამუშაოს აუთსორსზე გატანის დროს თქვენ მაინც უნდა ერკვეოდეთ ამ სფეროს სამუშაო პროცესში, რადგან კარგად განსაზღვროთ სამუშაოს შესრულების დრო და ბიუჯეტი.
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01
როგორ გავხდეთ მარკეტოლოგი ?!

სხვა სიახლეები