ვიდეო მაგალითი - ბრენდის პოზიციონირება
რა არის პოზიციონირება? პოზიციონირება არის ბრენდის ბაზარზე კონკურენტებთან მიმართებაში დაკავებული ადგილი. ბრენდის პოზიციონირება ბრენდის ინდივიდუალობის ის ნაწილია, რომელიც აქტიურად გამოიყენება კონკურენტებისაგან გამოსაყოფად . თქვენი პოზიციონირების სწორი განსაზღვრით თქვენ ასევე საზღვრავთ, თუ როგორ გსურთ, რომ ბაზარი და თქვენი კონკურენტები ხედავდნენ თქვენს ბრენდს, პროდუქტს ან მომსახურებას.
ბრენდის პოზიცია — ადგილი, რომელსაც ბრენდი იკავებს კონკურენტებთან მიმართებაში ბაზრის მიზნობრივი აუდიტორიის ცნობიერებაში. როდესაც გაქვს კომპანია, მკაფიოდ უნდა განსაზღვრო შენი სეგმენტი, სად ხარ და რას აკეთებ... არ შეიძლება ყველგან იყო და ყველაფერი აკეთოოო.... წინააღმდეგ შემთხვევაში ზღვაში დიდი თევზი შეგჭამთ ცაში კი დიდი ფრინველი . თუ თქვენ დარწმუნდით იმაში, რომ გჭირდებათ განსაზღვროთ, თქვენი ბრენდის პოზიცა და ჩამოაყალიბოთ თქვენი პოზიციონირება დაგვიკავშირდით
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01