კონტენტი ცეცხლია, ხოლო სოციალური ქსელები ბენზინი - Jay Baer

მარკეტოლოგი 

ეს არის ადამიანი, რომელიც უნდა ერკვეოდეს ყველაფერში. კონტენტ  მარკეტინგი, სოციალურ ქსელებში აქტივობა, რეკლამის გამოქვეყნება, რეპუტაციის შექმნა— ეს მისი ყოველდღიური მოვალეობების მხოლოდ ნაწილია. 

მარკეტინგი 

ეს არის  ერთმანეთთან დაკავშირებული გამოყენებითი მეცნიერებების  ერთიანი მექანიზმი,რომელმაც იდეალურად უნდა იმუშაოს და რომელსაც  დროდადრო  შთაგონება სჭირდება.

ძლიერ ციტატებს შეუძლიათ  ზოგიერთ საკთხში  თქვენი მოსაზრებების შეცვლა.

1. «კონტენტი ცეცხლია, ხოლო სოციალური ქსელები  ბენზინი», – Jay Baer

2. «მთელი საქმე ბალანსშია. თქვენ ვერ შეძლებთ  მუდამ  მუშაობას და მუშაობას დაუსვენებლად» — Janelle Monae.

3. «კონტენტი — საძიებო სისტემების  გაჩენის  მიზეზი», – Lee Odden

4. «თქვენ არ შეცდებით,  თუ განახორციელებთ ინვესტირებას თემებში და მათ უკან მდგომ ხალხში », – Pam Moore

5. «შეცდომის საფასური უფრო დაბალია ვიდრე უმოქმედობის», – Seth Godin

6. «მომხმარებლებს არ აინტერესებთ დაბადების პროცესი – მათ ბავშვის ნახვა სურთ », – Tim Williams

7. «როდესაც თქვენ უსმენთ მომხმარებლებს, საოცარი რაღაცეები ხდება», – Jonathan Mildenhall

8. «მიეცით მათ ხარისხი. ეს რეკლამის   საუკეთესო ფორმაა.», – Milton S. Hershey

9. «შექმენით ის, რაც  100 ადამიანს შეუყვარდება და   არა ის, რაც  «ასე თუ  ისე» მილიონობით ადამიანს მოეწონება  – Brian Chesky

10. «ადამიანები ყიდულობენ არა იმას  რასაც აკეთებთ, არამდე იმას,  თუ რატომ აკეთებთ  ამას »,–Simon Sinek

11. «იმუშავეთ ბევრი, შეისწავლეთ ყველაფერი, რასაც შეძლებთ და არასდროს გაუსვათ ახალი ნაცნობების შეძენის შანსი» — Amber Naslund

12. «რეკლამის ყველაზე ძლიერი ელემენტი -  სიმართლეა», – William Bernbach

13. «სანამ შექმნი რამე «კარგ კონტენტს», ჯერ დაფირქდით როგორ გაავრცელებთ მას », – Joe Pulizzi

14. «არ ააწყოთ კავშირი. აწყვეთ ურთიერთობა», – Rand Fishkin

15. «თქვენ ხართ ის — რითაც  კვებავთ   ტვინს » —Dan Tyre

16. «კონტენტ-მარკეტინგი პირველ პაემანს გავს. თუ მარტო საკუთარ თავზე ილაპარაკებთ, მეორე  პაემანი არ გექნებათ», – David Bib

17. «ბიზნესს  მხოლოდ ორი ფუნქცია აქვს – მარკეტინგი და ინოვაცია», – Milan Kundera

18. «რეკლამას არავინ კითხულობს.  ადამიანები კითხულობენ იმას რაც აინტერესებთ. ზოგჯერ ეს რეკლამაა», – Howard Luck. Gossage

19. «არავინ  დაითვლის რამდენჯერ განათავსეთ რეკლამა , ყველა დაიმახსოვრებს  იმას, თუ როგორი შთაბეჭდილება მოახდინეთ », – William Bernbach

20.  «თქვენ ვერაფერს ვერ მიაღწევთ, თუ სამოქმედოდ  სხვის ბრძანებას  დაელოდებით » — Mitch Joel .

21. «არ აქვს მნიშვნელობა როგორ ისტორიას ყვებით, მთავარია  ამ ისტორიის მთავარ გმირად თქვენი მომხმარებელი აქციოთ », – Chris Brogan

22. «დიდი  კომპანიები  ცდილობენ  მსოფლიოს შეცვლას და არა  იოლი ფულის კეთებას » — Guy Kawasaki

23. «რეკლამა მზად არის მხოლოდ მაშინ, როდესაც  მისგან უკვე აღარცერთი ელემენტის ამოღება აღარ შეიძლება »

24. «საშუალოდ 10-დან 8 ადამიანი  წაიკითხავს თქვენ სათაურს, მაგრამ  10-დან 2 წაიკითხავს დანარჩენ ტექსტს », – Bryan Clark

25. «გაყიდეთ პრობლემა, რომელიც მოაგვარეთ და არა პროდუქტი, რომელსაც აწარმოებთ», – ავტორი უცნობია

26. «მარკეტინგული სამუშაოები არასდროს სრულდება.  მისი არსი მუდმივ მოძრაობაშია. ჩვენ  ყოველდღე  უნდა  დავნერგოთ სიახლეები  », – Beth Comstock

27. «რეკლამის შეჩერება, ფულის დაზოგვის მიზნით— იგივეა რაც , გააჩეროთ საათი  დროის ეკონომიის მიზნით», – Henry Ford

28. «ბრენდი—აღარ არის ის, რასაც ჩვენ  მომხმრებლებს ვეუბნებოდით, ეს არის ის, რასაც მომხმარებელები ერთმანეთს ეუბნებიან», – Scott D. Cook

29. «თუ თქვენ აწყდებით სირთულეებს ეს იმას ნისნავს, რომ რაღაც არ იცით, მაგრამ ეს გამოსწორებადია » — ill Konrath

30. «როგორც ნებისმიერი ურთიერთობის დროს, ბაზარს უყვარს ისინი,  ვინც უფრო მეტს გასცემს ვიდრე მოითხოვს » — Leslie Bradshaw 

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01

მობილური: ( 995) 514 15 55 51

იხილეთ ჩვენი პორფოლიო: www.lemons.ge

კონტენტი ცეცხლია, ხოლო სოციალური ქსელები  ბენზინი - Jay Baer

სხვა სიახლეები