2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები

ინტერნეტ ინდუსტრიის ტენდენციებს  ყოველ წელს იკვლევენ და აქვეყნებენ. უამრავი სლაიდიდან არჩეული იქნა ყველაზე საინტერესო ცვლილებები

1. ინტერნეტთან კავშირი აქვს მსოფლიოს  მოსახლეობის მხოლოდ ნახევარს

ინტერნეტის მომხმარბლების რაოდენობა 3,4  მილიარდს მიაღწია და ეს რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება, მაგრამ წინა წლებთან შედარებით უფრო ნელი ტემპით.

  2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები

2. სმარტფონების რაოდენობა ისევ იზრდება, მაგრამ ზრდის ტემპი  ყოველწლიურად მცირდება

2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები


3. მიუხედავად ამისა ადამიანები ყველაზე ხშირად ინტერნეტში სწორედ მობილური მოწყობილობებით შედიან.

იზდება როგორც ინტერნეტში მობილურით შესვლის რაოდენობა  ასევე ქსელში ოყფნის  დროც:  საშუალოდ, ზრდასრული ამერიკელი ინტერნეტში ორჯერ უფრო მეტ დროს ატარებს ვიდრე 2008წელს.

 2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები

4. პლანშეტების და სმარტფონების მომხმარებლები — რეკლამის შემქმნელების საყვარელი აუდიტორიაა

აპლიკაციებში არსებული სარეკლამო ბანერები უკვე ყველას აღიზიანებს.  განსაკუთრებით ახლა, რადგან რეკლამების რაოდენობა ყოველ წლიურად სწრაფად მატულობს. რეკლამების ნახევარზე მეტი სწორედ პლანშეტებისთვის და სმარტფონებისთვისაა განკუთვნილი.  თუ 3-მე პუნქტს გავიხსენებთ  მსგავსი ტიპის რეკლამების რიცხვი წლების მანძილზე უფრო და უფრო გაიზრდება.

 2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები


5. რეკლამებისგან თავის დასაცავათ მომხმარებლები აყენებენ რეკლამის ბლოკატორებს

მსგავს ხერხს ყველაზე მეტად იყენებენ: ამერიკის შეერთებულ შტატებში, კანადაში საფრანგეთში, გერმანიაში, ინდოეთში და ჩინეთში. ზოგირთი საიტის ადმინისტრაციას   მომხმარებლები თხოვენ  რეკლამის ბლოკატორების ჩართვას, რადგან მომაბეზრებელმა რეკლამებმა  მუშაობაში არ შეუშალონ ხელი.

 
2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები  


საინტერესო ფაქტი: რეკლამების ბლოკატორების მონაცემების ანალიზის შედეგად გაირკვა,რომ ისინი პოპულარულია განათლებულ ხალხში და რომ  ინტერნეტის მომხმარებლების  70% არ უყვართ კომპანიები, რომლებიც რეკლამისთვის PopUp-ს იყენებენ.

6. მიუხედავად იმისა, რომ ადამიანები ჯერ კიდევ უყურებენ ტელევიზორს, რეკლამის დამკვეთები ყურადღებას მაინც სხვა პლათფორმებს უთმობენ

მობილური მოწყობილობების გამოყენების დროსთან ერთად ტელევიზორის ყურების დროც იზრდება, ხოლო ინფორმაციიის მიღების სხვა არხები- ბეჭდური გამოცემების, რადიოს  მოსმენის დრო წლების განმავლობაში ხან უცვლელი რჩება ხან იკლებს.

ამიტომ, მობილური მოწყობილობებისთვის განკუთვნილი რეკლამის  ბიუჯეტი წლების მანძილზე სწრაფად იზრდება.

2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები


7. რეკლამის ძირითადი დამკვეთები — Google და Facebook

ორი კომპანია რომელებიც 2016 წლიდან ძალიან გაძლიერდნენ.

 2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები

8. ინტერნეტ რეკლამის ხარჯები გაუტოლდა ტელე რეკლამის ხარჯებს

ინტერნეტ რეკლამის ბიუჯეტის ზრდა 2000 წლიდან დაიწყო.

2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები
ლურჯი- ინტერნეტ რეკლამა;       წითელი-ტელე რეკლამა;

9. სურათებით ძებნა  — საძიებო ოპტიმიზაციის ტრენდი

საძიებო სისტემები უკვე დიდი ხანია რაც მარტო საკვანძო სიტყვებზე აღარ არიან დამოკიდებულები—  Google-სთვის შინაარსი უფრო ნიშვნელოვანია.  Pinterest-ის შემქმნელი ბენ ზილბერმანი ამტკიცებს, რომ უახლოეს მომავალში ყველაზე პოპულარული სურათით ძებნა იქნება.

10. მომხმარებელის მიერ შექმნილი კონტენტი  7-ჯერ უფრო დიდ ყურადღებას იქცევს ვიდრე კომპანიის

2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები


11. ამიტომ  კომპანიების უმრავლესობისთვის კონტენტის უმეტეს ნაწილს მომხმარებლები ქმნიან

 Qatar Airways  ისთვის  ეს მაჩვანებელი 80% აღწევს. ამ ტენდენციის საშუალებით ბიზნესი ზოგავს დროს და ფულს.

 
2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები


12. კლიენტები პირველ ადგილს კომფორტულ ონლაინ მხარდაჭერას ანიჭებს

მეორე ადგილი უჭირავს — მომხმარებლების პრობლემებზე რეაგირების სიჩქარეს.

2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები


13. ჩვეულებრივი მონაცემთა ცენტრები შეცვალეს "ღრუბლებმა"

ეს  ტენდენცია 2013 წელიდან სწრაფად იზრდება.

2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01

2017 წლის ინტერნეტ ტენდენციები

სხვა სიახლეები