ხელოვნური ინტელექტი - ადამიანების ყოველდღიურობა
ხელოვნური ინტელექტი - ადამიანების ყოველდღიურობა
ადამიანები მუდმივად მიისწრაფვიან სიახლეებისკენ, ტექნოლოგიური განვითარებისა და სამუშაოების შემსუბუქებისკენ. ბოლო დროის მიღწევებიდან ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მიღწევა ხელოვნური ინტელექტია, რომელიც ადამიანების ყოველდღიურობის განსაკუთრებული ნაწილი გახდა.
მარკეტინგში კი სულ უფრო და უფრო დიდ როლს თამაშობს. მისი დახმარებით გამარტივებულია ამოცანების ავტომატიზაცია, მომხმარებელთა შესახებ ინფორმაციის მოპოვება და მათთან წვდომა.
AI-ის გამოყენება ციფრულ მარკეტინგში
კონტენტის გენერაცია - ქოფი, სარეკლამო ტექსტი, სტატია, ბლოგი - სწორედ მათ დასაწერად მიმართავენ ადამიანები ხელოვნურ ინტელექტს. ამ ტექსტებს AI წერს უახლესი ტრენდების გათვალისწინებით.
მომხმარებლის სეგმენტაცია - მარტივად მუშავდება მომხმარებელთა მონაცემები და იყენებენ ალგორითმებს მათი სეგმენტაციისთვის ისეთი ფაქტორების მიხედვით, როგორიცაა: შესყიდვის ისტორია, ქცევა.
SEO - საკვანძო სიტყვების კვლევა და კონტენტის ოპტიმიზაცია მომხმარებლის ქცევისა და საჭიროებების ანალიზით, სწორედ ხელოვნურ ინტელექტს მიანდეთ.
ხელოვნური ინტელექტის დადებითი გავლენა
AI-ზე ორიენტირებული ავტომატიზაცია რევოლუციას ახდენს ინდუსტრიებში, ზრდის პროდუქტიულობასა და ინოვაციას. გარდა ამისა, აძლიერებს მომხმარებლის გამოცდილებას პერსონალიზებული რეკომენდაციებისა და ეფექტური მხარდაჭერის სისტემების მეშვეობით.
წარმოგიდგენთ ცნობილ კომპანიებს, რომლებმაც წარმატებით გამოიყენეს AI-ის სტრატეგიები:
1. ამაზონი - AI-ის მეშვეობით უზრუნველყოფს პროდუქტის პერსონალიზებულ რეკომენდაციებს ვებსაიტზე მომხმარებლის ქცევის, შესყიდვების ისტორიისა და ძიების მოთხოვნის საფუძველზე.
აუმჯობესებს მის ხმოვან ასისტენტს - Alexa-ს, რომელიც ინტეგრირებულია მომხმარებელთა მომსახურებაში.
2. Google - მისი საძიებო ალგორითმები იკვებება ხელოვნური ინტელექტის მეშვეობით, რათა უზრუნველყოს შესაბამისი ძიების შედეგები და რეკლამები. Google Ads იყენებს AI-ის რეკლამის მიზნობრიობისა და ტენდერისთვის.
3. IBM - იყენებს AI-ის თავისი Watson პლატფორმის მეშვეობით კონტენტის გენერირებისა და მომხმარებელთა მომსახურების გასაუმჯობესებლად. ის გამოიყენება ბლოგებისა და სოციალური მედიისთვის ინფორმაციისა და შინაარსის შესაქმნელად. ის ასევე აძლიერებს ჩატბოტებს და ვირტუალურ ასისტენტებს, რომლებიც უზრუნველყოფენ მომხმარებელთა მხარდაჭერას და ამუშავებენ შეკითხვებს ვებსაიტებსა და სოციალური მედიის პლატფორმებზე.
4.Hootsuite - იყენებს სოციალური მედიის მონაცემების გასაანალიზებლად და კონტენტის სტრატეგიების ოპტიმიზაციისთვის.
კონსულტაციისა და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: (995) 032 2 45 01 01