ხელოვნური ინტელექტი - ადამიანების ყოველდღიურობა

ხელოვნური ინტელექტი - ადამიანების ყოველდღიურობა

ადამიანები მუდმივად მიისწრაფვიან სიახლეებისკენ, ტექნოლოგიური განვითარებისა და სამუშაოების შემსუბუქებისკენ. ბოლო დროის მიღწევებიდან ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მიღწევა ხელოვნური ინტელექტია, რომელიც ადამიანების ყოველდღიურობის განსაკუთრებული ნაწილი გახდა.

მარკეტინგში კი სულ უფრო და უფრო დიდ როლს თამაშობს. მისი დახმარებით გამარტივებულია ამოცანების ავტომატიზაცია, მომხმარებელთა შესახებ ინფორმაციის მოპოვება და მათთან წვდომა.

AI თანდათან ანაცვლებს რუტინულ, შრომატევად ამოცანებს და ათავისუფლებს დროს კრეატიული, არაორდინალური იდეებისთვის, რაც ამცირებს შრომის ხარჯებს და უზრუნველყოფს მარკეტინგის ბიუჯეტის უფრო ეფექტურად გამოყენებას.

AI-ის გამოყენება ციფრულ მარკეტინგში

კონტენტის გენერაცია - ქოფი, სარეკლამო ტექსტი, სტატია, ბლოგი - სწორედ მათ დასაწერად მიმართავენ ადამიანები ხელოვნურ ინტელექტს. ამ ტექსტებს AI წერს უახლესი ტრენდების გათვალისწინებით.

მომხმარებლის სეგმენტაცია - მარტივად მუშავდება მომხმარებელთა მონაცემები და იყენებენ ალგორითმებს მათი სეგმენტაციისთვის ისეთი ფაქტორების მიხედვით, როგორიცაა: შესყიდვის ისტორია, ქცევა. 

ჩატბოტები - მომხმარებელთან დიალოგის წარმართვა, მისი დახმარება და შენარჩუნება მეტწილად ჩატბოტის დამსახურებაცაა. სოციალურ მედიაში განსაკუთრებით სასარგებლოა, რადგან მას შეუძლია უზრუნველყოს მომხმარებლის მომსახურება. 

მონაცემთა ანალიზი - AI-ის მეშვეობით გამარტივებულია დიდი რაოდენობის მონაცემთა დამუშავება მოკლე დროში. ეს ეხმარება მარკეტერს ამოიღოს ინფორმაცია რიჩებზე, ნახვებზე, რის შემდეგადაც მარტივად შეცვლის სამუშაო სტრატეგიას.

SEO - საკვანძო სიტყვების კვლევა და კონტენტის ოპტიმიზაცია მომხმარებლის ქცევისა და საჭიროებების ანალიზით, სწორედ ხელოვნურ ინტელექტს მიანდეთ. 

ხელოვნური ინტელექტის დადებითი გავლენა

ხელოვნურ ინტელექტს (AI) უამრავი დადებითი თვისება აქვს სხვადასხვა სექტორში. ის ზრდის ეფექტურობას, აუმჯობესებს პროცესებს და გადაწყვეტილების მიღებას. 

AI-ზე ორიენტირებული ავტომატიზაცია რევოლუციას ახდენს ინდუსტრიებში, ზრდის პროდუქტიულობასა და ინოვაციას. გარდა ამისა, აძლიერებს მომხმარებლის გამოცდილებას პერსონალიზებული რეკომენდაციებისა და ეფექტური მხარდაჭერის სისტემების მეშვეობით.

წარმოგიდგენთ ცნობილ კომპანიებს, რომლებმაც წარმატებით გამოიყენეს AI-ის სტრატეგიები: 

1. ამაზონი - AI-ის მეშვეობით უზრუნველყოფს პროდუქტის პერსონალიზებულ რეკომენდაციებს ვებსაიტზე მომხმარებლის ქცევის, შესყიდვების ისტორიისა და ძიების მოთხოვნის საფუძველზე. 
აუმჯობესებს მის ხმოვან ასისტენტს - Alexa-ს, რომელიც ინტეგრირებულია მომხმარებელთა მომსახურებაში.

2. Google - მისი საძიებო ალგორითმები იკვებება ხელოვნური ინტელექტის მეშვეობით, რათა უზრუნველყოს შესაბამისი ძიების შედეგები და რეკლამები. Google Ads იყენებს AI-ის რეკლამის მიზნობრიობისა და ტენდერისთვის. 

3. IBM - იყენებს AI-ის თავისი Watson პლატფორმის მეშვეობით კონტენტის გენერირებისა და მომხმარებელთა მომსახურების გასაუმჯობესებლად. ის გამოიყენება ბლოგებისა და სოციალური მედიისთვის ინფორმაციისა და შინაარსის შესაქმნელად. ის ასევე აძლიერებს ჩატბოტებს და ვირტუალურ ასისტენტებს, რომლებიც უზრუნველყოფენ მომხმარებელთა მხარდაჭერას და ამუშავებენ შეკითხვებს ვებსაიტებსა და სოციალური მედიის პლატფორმებზე.

4.Hootsuite - იყენებს სოციალური მედიის მონაცემების გასაანალიზებლად და კონტენტის სტრატეგიების ოპტიმიზაციისთვის. 

კონსულტაციისა და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (995) 032 2 45 01 01

ხელოვნური ინტელექტი - ადამიანების ყოველდღიურობა

სხვა სიახლეები