ან დაწერეთ ის, რისი წაკითხვაც ღირს ან გააკეთეთ ის, რის შესახებაც დაწერა ღირს!
გამოწვევა
ერნესტ შეკლტონი (Ernest Shackleton) «სარისკო ექსპედიციაში მონაწილეობისთვის ხალხი გვჭირდება. მცირე ანაზღაურება, გამყინავი ქარი, მრავალი თვე სრულ სიბნელეში, მუდმივი ხიფათი, მშვიდობიანი დაბრუნება საეჭვოა. წარმატების შემთხვევაში - აღიარება, პატივი და დიდება». 1914 წლის იმ დღეს ასეთი განცხადება ლონდონის ყველა გაზეთში გამოჩნდა. განცხადებას ხელს აწერდა სახელგანთქმული მოგზაური, ანტარქტიდის ინგლისელ-ირლანდიელი მკვლევარი სერ ერნსტ შეკლტონი.
სამსახური არ არის ოსტატობა
სეტ გოდინი (Seth Godin) მარკეტოლოგები ყოველ დღე და მთელი კარიერის განმავლობაში ჩართულები არიან უამრავ ოპერაციაში. თუ თქვენი სამსახურეობრივი მოვალეობები გადაჭარბებულია დაგეხმარებათ სეტ გოდინის წიგნი «შეუცვლელი. გაძლებენ თუ არა თქვენ გარეშე?» ის განსაზღვრავს განსხვავებას სამუშაოსა და ოსტატობას შორის: «სამუშაო არის ის , რასაც აკეთებთ მაშინ, როცა გეუბნებიან რა უნდა გააკეთოთ... ოსტატობა კი არის ის, როდესაც თქვენ აკეთებთ ისეთ რამეს, რომლის გაკეთებასაც ვერავინ დაგავალებთ. მე თქვენ შემოქმედებით პროცესს ოსტატობას ვუწოდებ. შესაძლებელია გქონდეთ სამსახური და იყოთ ოსტატიც. ზუსტად ესე ხდებით დამოუკიდებელი ... სამსახური არ არის ოსტატობა».
ვისაც მოსმენა შეუძლია, საბოლოოდ ყველაზე ჭკვიანი იქნება
შარლინ ი (Charlyne Yi) და ჯოშ ბერნოფი (Josh Bernoff) როგორ დავრჩეთ აქტუალური ცვალებადი თანამედროვე მედიის პირობებში? შარლინმა და ჯოშმა თავიანთი წიგნით Groundswell ამ კითხვას მარტივი პასუხი გასცეს : გააგრძელეთ სწავლა, გააგრძელეთ მოსმენა. «ჩვენ ყველანი ვსწავლობთ აქ და ახლა, საბოლოო ჯამში საუკეთესო მსმენელები ყველაზე ჭკვიანები იქნებიან» – წერენ ავტორები.
გახადე მომხმარებელი შენი ისტორიის გმირი
ენ ჰენდლი (Ann Handley)
არასდროს შეწყვიტოთ ტესტირება
დევიდ ოგილვი (David Ogilvy) რეკლამის აღიარებული მამა , ერთ-ერთი პირველი ვინც გააუმჯობესა A / B ტესტირება, მან გადაწყვიტა ერთდროულად გამოეშვა ორი განსხვავებული სარეკლამო განცხადება და გაერკვია რომელი უფრო მეტად მოეწონებოდა მომხმარებელს. მისი ერთ-ერთი გამონათქვამი ჟღერს ასე: «არასდროს შეწყვიტოთ ტესტირება და თქვენი რეკლამა თანდათანობით უფრო კარგი გახდება».
ჩაუშვით თქვენი ქსელი
მერი კეი ეში (Mary Kay Ash) მერი კეის კოსმეტიკა გახდა ქსელური მარკეტინგის ერთ-ერთი ფუძემდებელი. მერი კეის მარკეტინგული ინოვაცია იყო ძვირადღირებული საჩუქრები, რისი დახმარებითაც ბრენდი იზიდავდა გუნდის ახალ წევრებს.
სექსი ყიდის
ჰელენ ლენსდაუნი (Helen Lansdowne)
1911 წელს ელენმა სამუდამოდ შეცვალა რეკლამის სახე. ის იყო პირველი ვინც რეკლამისთვის სექსუალური მიმზიდველობა გამოიყენა. საპნის Woodbury-ის რეკლამა გამოვიდა სლოგანით «კანი, რომლის შეხებაც გსიამოვნებთ» ახალგაზრდა მამაკაცების ყურადღების მისაქცევად აქცენტი გაკეთებული იყო ეფექტზე და არა პროდუქტზე. ამ რეკლამის წყალობით პროდუქციის გაყიდვების რიცხვი ძალიან სწრაფად გაიზარდა.
ფინეს ტეილორ ბარნუმი (P.T. Barnum) Barnum & Bailey- ცირკის შემქმნელი, ისტორიაში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი მარკეტოლოგი, ის გვეუბნება, რომ მოყოლილი ისტორიები ზემოქმედების ყველაზე ძლიერი იარაღია, მაგრამ ამავე დროს უნდა გახსოვდეთ, რომ ეს ისტორიები აგებული უნდა იყოს ჭეშმარიტ და რეალურ ფაქტებზე.
სტივ ჯობსი (Steve Jobs) რატომ არის სტივ ჯობსი მილიონობით ადამიანის კუმირი? მისი წყალობით ჩვენ დავიწყეთ განსხვავებული აზროვნება და უკვე პროდუქციასთან ერთად ჩვენ ვყიდით ოცნებას.
დაუცველობა იზიდავს
ტავი გევინსონი (Tavi Gevinson) როგორ შექმნა თინეიჯერმა გოგონამ მედია იმპერია? ბლოგერი და Rookie-ს მთავარი რედაქტორი ტავი თვლის, რომ მისი საიდუმლო დაუცველობაშია. «მე ვთვლი, რომ როდესაც თქვენ დაუცველი ხართ უფრო უკეთესი ხდებით... ახალ მეგობრებს თქვენგან მოყოლილი მოწყენილი საუბარი უფრო იზიდავს ვიდრე თქვენი ისტორიები წვეულებიდან».
დაწერეთ ვინმე განსაკუთრებულისთვის
ტიმ ფერისი (Tim Ferriss) ტიმ ფერისი არის პიროვნული პროდუქტიულობის შესახებ პოპულარული წიგნის "როგორ ვიმუშაოთ კვირაში 4 საათი" ( The 4-Hour Workweek) ავტორი. მის წიგნში შესაძლებელია ნახოთ სხვადასხვა რჩევები, რომლებიც დროის დაზოგვაში დაგეხმარებათ.
ან დაწერეთ ის, რისი წაკითხვაც ღირს ან გააკეთეთ ის, რის შესახებაც დაწერა ღირს
ბენჟამენ ფრანკლინი (Benjamin Franklin) თუ გჭირდება რჩევები მემკვიდრეობის დატოვების შესახებ, მაშინ უნდა მოუსმინო ბენჟამენ ფრანკლინს. «იმისთვის , რომ სიკვდილის მერე არ დაგივიწყონ დაწერეთ ის, რისი წაკითხვაც ღირს ან გააკეთეთ ის, რის შესახებაც დაწერა ღირს».
ბაზრები–ეს კომუნიკაციაა
წიგნის «ClueTrain Manifesto» ავტორების : Rick Levine,Christopher Locke, Doc Searls და David Weiberger -ის წინასწარმეტყველება... 2001 წელს სოციალური მედია თითქმის არ არსებობდა, მაგრამ წიგნმა "ClueTrain Manifesto" იწინასწარმეტყველა მომავლის ურთიერთობები, რომლებიც შეცვლიდნენ ბიზნესის, მედიის და კულტურის სახეს. «ძლიერი გლობალური საუბარი უკვე დაიწყო. ადამიანები ინტერნეტის მეშვეობით წარმოუდგენელი სიჩქარით პოულობენ ინფორმაციის გაცვლის ახალ გზებს , რის შედეგადაც ბაზარი უფრო ჭკვიანი ხდება და ყველაფერს უფრო სწრაფად აკეთებს ვიდრე ზოგიერთი ბიზნესი». ეს იდეა კვლავ აქტუალურია: ჩვენ გვინდა საუბარი და არა ცალმხრივი განცხადების კეთება. ელაპარაკეთ თქვენ აუდიტორიას იქ სადაც ისინი არიან და დაამყარეთ რეალური კავშირი მათთან.
ბაზარი– ის რაც ხალხს სურს
კრეფლო დოლარ (Creflo Dollar) მანამ სანამ მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებას დაიწყებთ დარწმუნდით, რომ თქვენი პროდუქცია ან/და მომსახურება – არის ის რაც ხალხს უნდა.
მიმართეთ აუდიტორიას სახელით
მელ მარტინი (Mel Martin) ჰეი თქვენ! დიახ, დიახ თქვენ! ჩვენ დროში მედია ძალიან სწრაფად ვითარდება, რაც ართულებს ზოგიერთ საკითხს. იცნობთ თუ არა თქვენ აუდიტორიას? და დარწმუნებული ხართ,რომ ზუსტად მათ მიმართავთ? თუ არ ხართ დარწმუნებული მაშინ გამოიყენეთ ცნობილი ქოფირაითერის მელ მარტინის მეთოდი და მიმართეთ თქვენ აუდიტორიას სახელით!
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01