PR-ი სოც. მედიაში
როდესაც ვსაუბრობთ სოციალურ მედიაზე, მხოლოდ Facebook -ზე , Youtube -ზე და Twitter -ზე ვფიქრობთ, მერწმუნეთ თუ სოციალურ მედიას და PR - ს დააკავშირებთ შედეგი გაგაოცებთ.
PR ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტორია, ის დიდ როლს თამაშობს ორგანიზაციასა და პოტენციურ მყიდველს შორის ურთიერთობის დამყარებაში. სოციალურ მედიას შეუძლია დიდი გავლენა მოახდინოს ადამიანების გადაწყვეტილებაზე. ამიტომ ინფორმაცია, რომელსაც გაავრცელებთ ამ არხებით მეტად მნიშვნელოვანა და არ დაგავიწყდეთ გაითვალისწინოთ ამავდროულად მოსალოდნელი რისკბი და მოემზადეთ წინასწარ მისი აღმოფხვრისთვის, განეიტრალებისთვის. ყველაზე გავრცელებული PR ტაქტიკა როგორც მოგეხსენებათ არის მედიარელიზი.
იფიქრე სად შეიძლება ნახო სასურველი აუდიტორია, ის მედიასივრცე სადაც წაიკითხავენ და დაინტერესდებიან თქვენი ამბით, ან გამორჩეული პროდუქტით. მხოლოდ იმიტომ, რომ კონკურენტი იყენებს ერთ გარკვეულ მედია საშუალებას, ეს არ ნიშნავს, რომ მას უნდა ენდოთ და თქვენც იგივე მეთოდები გამოიყენოთ, თუმცა კონკურენტებს მუდმივად უნდა ადევნოთ თვალი.
უნდა იფიქროთ მესიჯზე, რომლსაც კომპანიის განსაკუთრებულობის გამოხატვა შეუძლია და ის უნდა მიაწოდოთ მომხმარებლებს. უნდა მიაკვლიოთ გზას, მეთოდს, საშუალებას, ცდისა და შეცდომის გზით, დაკვირვებისა და ანალიზის საფუძველზე - რითი შეძლებთ სამიზნე აუდიტორიამდე მისვლას. სოციალური მედიის სწორად გომოყენებით შესაძლებელია ძალიან სწრაფად მიაღწიო წარმატებას.
ავტორი: მარიამ მაჭავარიანი
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01