Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
თანაინვესტირება
3000000 თანდაფინანსება
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
28. 09. 2022
რატომ სჭირდება კომპანიას ლოგო?
ლოგო არის კომპანიის სახე, მისი მთავარი ვიზუალური კომპონენტი
ვრცლად
25. 08. 2022
როგორ შევქმნათ კარგი ლოგო?
რატომ არის ზოგიერთი ლოგო სხვებზე უკეთესი?
01. 07. 2022
ქვეყნების სახელები ფარული მინიშნებებით - რამდენ ქვეყანას გამოიცნობ ტიპოგრაფის მიერ შექმნილი ნამუშევრებიდან?
განსხვავებული და ორიგინალური იდეებისთვის, კრეატიული
07. 12. 2021
გრაფიკული დიზაინერის მიერ გადაკეთებული "უხერხული" ლოგოები
იტალიელმა გრაფიკულმა დიზაინერმა, ემანუელ აბრატემ მოიფიქრა საინტერესო პროექტი, რომელშიც დიზაინერმა
25. 11. 2021
დიზაინერის მიერ ორი ობიექტისგან შექმნილი კრეატიული ლოგოები
თითოეულ ლოგო არის ბრენდის სახელის ვიზუალური გარდასახვა
25. 09. 2021
2022 წლის ლოგოს დიზაინის ტენდენციები
რამდენიმე სიტყვა ლოგოს შესახებ (პრაქტიკა აჩვენებს, რომ ჩვენ დროშიც კი არსებობენ ადამიანები,
21. 03. 2020
როგორ გამოიყურება ცნობილი ბრენდების ლოგოები კორონავირუსის დროს
როგორ უნდა გამოიყურებოდეს ცნობილი ბრენდების ლოგოები კორონავირუსის დროს- სლოვაკი დიზაინერის ხედვა
22. 11. 2017
როგორ შევქმნათ ეფექტური ლოგო?
ლოგო და საფირმო სტილი - კომპანიის განმასხვავებელი ნიშნებია, მისი იდეოლოგია, კლიენტებთან და პარტნიორებთან კომუნიკაციის ერთ-ერთი საშუალებაა. კომპანიის ლოგო განთავსებულია: საიტზე,ბლანკებზ
13. 09. 2017
ლოგო: წარსული და აწმყო
კომპანიის ლოგო დიდ როლს თამაშობს პროდუქციის თუ მომსახურების პოპულარიზაციაში. ლოგო და საფირმო სტილი - ეს კომპანიის განმასხვავებელი ნიშნებია, მისი იდეოლოგია, კლიენტებთან და პარტნიორებთან
მარკეტინგი
28. 02. 2023
მასლოუს პირამიდა მარტივი სიტყვებით აღწერს, თუ რა უბიძგებს ადამიანს იცხოვროს, შეიყვაროს
10. 02. 2023
მასლოუს პირამიდა არის ადამიანის საჭიროებების კრებული იერარქიული თანმიმდევრობით, დაწყებული საკვების
03. 02. 2023
სასაუბრო მარკეტინგი არის მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც ხელს უწყობს ორმხრივ კომუნიკაციას ბრენდსა და მომხმარებელს შორის
05. 01. 2023
რა არის Adobe-ეს კორპორატიული კულტურის ფუნდამენტური პრინციპი და რა უნდა ვისწავლოთ?
31. 12. 2022
ეფექტური კორპორატიული კულტურის ასაშენებლად, ჩვენ ვსწავლობთ საუკეთესოებისგან.
07. 08. 2022
სლოგანი რაც შეიძლება ლაკონური, გასაგები და ემოციურად დატვირთული უნდა იყოს
17. 06. 2022
NFT (non-fungible token არა-ჩანაცვლებადი ტოკენი) არის უნიკალური ან შეუცვლელი ტოკენი, რომელიც
07. 06. 2022
კარგი ნეიმინგისთვის აუცილებელია ბაზრისა და მომხმარებლების სიღრმისეული ანალიზი, რადგან ბრენდის ან პროდუქტის სახელი მომხმარებლისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.
01
01
შემდეგი
02