Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
ლემონსის სოფტი
ის, რაც გჭირდებათ
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
14. 09. 2025
სისტემური და ემოციური მიდგომა დიზაინში
მომხმარებელი ამბობს: „ეს ჩემთვისაა შექმნილი“
ვრცლად
26. 03. 2025
როგორ გავაუმჯობესოთ პრეზენტაციების დიზაინი – რჩევები გრაფიკული დიზაინერისგან
პრეზენტაციამ პროდუქტი უნდა გაყიდოს!
18. 03. 2025
როდის არის საჭირო რედიზაინი? - 7 ნიშანი, რომ შენი ბრენდი ცვლილებას ითხოვს
გამოგვყევი, თუ შენი ბრენდი გამოიყურება ისე, როგორც 10 წლის წინ
05. 03. 2025
როგორ შევქმნათ ბრენდი, რომელსაც ხალხი შეიყვარებს?
აღმოაჩინე როგორ დაიწყო ბრენდების თავგადასავალი
16. 07. 2024
ბრენდის იმიჯის ელემენტები - პირველი შთაბეჭდილება მომხმარებლისთვის
ბრენდის იმიჯი არის მომხმარებლის მიერ თქვენი ბრენდის აღქმა, მათი ურთიერთქმედების საფუძველზე.
10. 07. 2024
რა არის ბრენდინგი და რა როლს თამაშობს ბიზნესის განვითარებაში?
რა არის ბრენდინგი და რა როლს თამაშობს ის თქვენი ბიზნესის განვითარებაში? კომპანიისთვის
01. 01. 2024
როგორ შევარჩიოთ სახელი კომპანიისთვის?
კომპანიის სახელი (ან ბრენდის სახელი) არის გონებრივი ტრიგერი, რომელიც ეხმარება ამჟამინდელ და პოტენციურ მომხმარებლებს
08. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #2
მოდი განვიხილოთ თითოეული არქეტიპი და შევარჩიოთ ჩვენთვის საუკეთესო
01. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #1
ბრენდების შემთხვევაში არქეტიპი წარმოაჩენს მის მისიას, მისწრაფებებს, ღირებულებებს და ხასიათს მომხმარებელთან ურთიერთობაში.
ლოგო
15. 08. 2025
ფერის, ასოს, სიმბოლოს ფსიქოლოგია
04. 02. 2025
ლოგო, როგორც თქვენი კომპანიის „სავიზიტო ბარათი“
11. 11. 2024
რას უნდა მივაქციო ყურადღება, სანამ ლოგოს დიზაინის დამზადებას შეუკვეთავთ
02. 08. 2024
ეფექტური ბრენდინგისა და ბაზარზე დომინირებისთვის აუცილებელი და მნიშვნელოვანი ფაქტორია ლოგოს შექმნა.
14. 06. 2024
ლოგო უნდა იყოს დასამახსოვრებელი, მოქნილი და უნიკალური
02. 06. 2024
ლოგო უნდა აღწერდეს იმას, თუ ვინ ხართ თქვენ, როგორც ბრენდი
01. 02. 2024
ლოგოს სტილის არჩევანი დიდწილად დამოკიდებულია ბიზნესის ბუნებაზე
25. 12. 2023
კომპანიის ლოგო არის ვიზუალური ელემენტი, რომელიც შექმნილია ბრენდის იდენტიფიცირების და ცნობადობის შესაქმნელად.
01
01
შემდეგი
04