Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
თანაინვესტირება
3000000 თანდაფინანსება
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
27. 01. 2023
2023 წლის გრაფიკული დიზაინის 12 მთავარი ტენდენცია
გრაფიკული დიზაინის ახალი ტენდენციები მოგვცემს ესთეტიკური აღორძინების კიდევ ერთ წელს და ახალ შემოქმედებით ექსპერიმენტებს
ვრცლად
01. 12. 2022
როგორ გავხადოთ მარტივი პროდუქტი უნიკალური
დღეს ბაზარზე ყველა სფეროში კონკურენცია ძალიან მაღალია და ის დღითიდღე იზრდება
10. 11. 2022
როგორ მოვახდინოთ ბრენდის პოზიციონირება?
ბრენდის პოზიციონირება ეს არის სტრატეგია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ განასხვაოთ თქვენი კომპანია კონკურენტებისგან
08. 11. 2022
ბრენდის პოზიციონირება: როგორ მოვხვდეთ მომხმარებლების გონებაში
თქვენი აზრით, რამდენს შოულობს მსოფლიო დონის მევიოლინე?
22. 07. 2022
როგორ გამოვიყენოთ იტენის ფერების წრე
იტენის ფერების წრე არის ერთ-ერთი უმარტივესი გრაფიკული სქემა, რომელიც შედგება სხვადასხვა ფერის
15. 11. 2021
რისთვის არის საჭირო ბრენდის პლატფორმა?
ბრენდის პლატფორმა - ეს არის დოკუმენტი, რომელიც ასახავს იმ მახასიათებლებს, რომლებიც განასხვავებს
24. 10. 2021
ბრენდინგის დროს დაშვებული ყველაზე გავრცელებული შეცდომები
ბრენდი, როგორც ცოცხალი ორგანიზმი
17. 10. 2021
ის რაც ყველა კომპანიას სჭირდება- რა არის ბრენდი და ბრენდინგი?
ადამიანების უმრავლესობისთვის ბრენდინგი არის ან რაღაც ეფემერული ან უბრალოდ ლოგო. ხოლო მათთვის ვინც
21. 09. 2021
რა მნიშვნელობა აქვს სახელს?- ტომას გედი
რაც უფრო დიდ ბაზარზე გიწევთ მუშაობა, მით უფრო გესაჭიროებათ კარგი და ადვილად დასამახსოვრებელი სახელი.
პიარი
17. 03. 2020
ტრიგერული სიტყვების მეშვეობით ემოციებზე ზეგავლენა- ეს არის კოპირაიტერის ყველაზე მძლავრი იარაღია.
18. 04. 2018
კონტენტის მარკეტინგში წარმატება უამრავ ფაქტორზეა დამოკიდებული. მოგცემთ რამდენიმე რჩევას, რომელიც დაგეხმარებათ წარმატების მიღწევაში! მასალების ორგანიზება არ უნდა წეროთ ყველაფერი რაც მოგ
15. 02. 2018
გრაფიკული დიზაინი — ეს არის ციფრული დიზაინის ყველაზე შემოქმედებითი ნაწილი, მაგრამ ფანტაზიისა და შემოქმედებითობის გარდა მნიშვნელოვანია იცოდეთ ყველა ის ტენდენცია, რომელიც 2018 წელს გველოდე
25. 01. 2018
ნაბიჯი 4. გახადეთ თქვენი წინადადება უფრო აქტუალური სასწრაფო სიტუაციები აიძულებს ადამიანის ტვინს მალევე მიიღოს გადაწყვეტილებები. არავის უნდა მომგებიანი შეთავაზების ხელიდან გაშვება. ეს უფ
25. 01. 2018
დაუშვათ თქვენ გაქვთ ხარისხიანი ლენდინგი გვერდი, რომელიც უნაკლოდ გამოიყურება, რომლის გვერდებიც მომენტალურად იტვირთება, ტექსტები კი პირველივე სიტყვიდან ყურადღებას იპყრობს, მაგრამ მაინც ვერ
22. 01. 2018
ავყვეთ მოდას თუ არა – არჩევანში ყველა თავისუფალია, მაგრამ არ ღირს აქტუალური მარკეტინგული ტენდენციების გვერდის ავლა – ეს დანაშაულია. რადგან ასეთ შემთხვევაში ვერ დააკმაყოფილებთ სამი
18. 01. 2018
გაყიდვებში ხშირად გვხვდება ფასის მიმართ უკმაყოფილება. ეს დაკავშირებულია იმ ფაქტთან, რომ ბევრი მომხმარებელი ამ მეთოდით ცდილობს ფასდაკლების მიღებას. გაყიდვებში ფასდაკლებები თავიანთ ადგილს
21. 11. 2017
დღეს ინტელექტუალური ლიდერობის შესაქმნელად ყველაზე კარგი ინსტრუმენტი ციფრული ტექნოლოგიებია. ამ ტიპის ლიდერობა, თავის მხრივ — კარგი მარკეტინგული ნაბიჯია. კომპანიებს შეუძლიათ თავიანთი მმართვე
01
01
შემდეგი
03