Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
ლემონსის სოფტი
ის, რაც გჭირდებათ
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
08. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #2
მოდი განვიხილოთ თითოეული არქეტიპი და შევარჩიოთ ჩვენთვის საუკეთესო
ვრცლად
01. 11. 2023
ბრენდის 12 არქეტიპი: როგორ შევარჩიოთ ის ჩვენი ბრენდისთვის #1
ბრენდების შემთხვევაში არქეტიპი წარმოაჩენს მის მისიას, მისწრაფებებს, ღირებულებებს და ხასიათს მომხმარებელთან ურთიერთობაში.
30. 05. 2023
X, Y, Z - თაობების თეორია - როგორ უნდა ესაუბროს ბრენდი სხვადასხვა თაობის წარმომადგენლებს
ბრენდის შექმნა პირდაპირ დამოკიდებულია აუდიტორიასთან მუშაობაზე, მის გემოვნებაზე, ინტერესებსა და შეხედულებებზე
27. 01. 2023
2023 წლის გრაფიკული დიზაინის 12 მთავარი ტენდენცია
გრაფიკული დიზაინის ახალი ტენდენციები მოგვცემს ესთეტიკური აღორძინების კიდევ ერთ წელს და ახალ შემოქმედებით ექსპერიმენტებს
01. 12. 2022
როგორ გავხადოთ მარტივი პროდუქტი უნიკალური
დღეს ბაზარზე ყველა სფეროში კონკურენცია ძალიან მაღალია და ის დღითიდღე იზრდება
10. 11. 2022
როგორ მოვახდინოთ ბრენდის პოზიციონირება?
ბრენდის პოზიციონირება ეს არის სტრატეგია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ განასხვაოთ თქვენი კომპანია კონკურენტებისგან
08. 11. 2022
ბრენდის პოზიციონირება: როგორ მოვხვდეთ მომხმარებლების გონებაში
თქვენი აზრით, რამდენს შოულობს მსოფლიო დონის მევიოლინე?
22. 07. 2022
როგორ გამოვიყენოთ იტენის ფერების წრე
იტენის ფერების წრე არის ერთ-ერთი უმარტივესი გრაფიკული სქემა, რომელიც შედგება სხვადასხვა ფერის
15. 11. 2021
რისთვის არის საჭირო ბრენდის პლატფორმა?
ბრენდის პლატფორმა - ეს არის დოკუმენტი, რომელიც ასახავს იმ მახასიათებლებს, რომლებიც განასხვავებს
ლოგო
09. 10. 2023
ლოგო კორპორატიული იდენტობის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ელემენტია
08. 09. 2023
რა ფაქტორები ახდენს გავლენას ლოგოს ფასზე
28. 09. 2022
ლოგო არის კომპანიის სახე, მისი მთავარი ვიზუალური კომპონენტი
25. 08. 2022
რატომ არის ზოგიერთი ლოგო სხვებზე უკეთესი?
01. 07. 2022
განსხვავებული და ორიგინალური იდეებისთვის, კრეატიული
07. 12. 2021
იტალიელმა გრაფიკულმა დიზაინერმა, ემანუელ აბრატემ მოიფიქრა საინტერესო პროექტი, რომელშიც დიზაინერმა
25. 11. 2021
თითოეულ ლოგო არის ბრენდის სახელის ვიზუალური გარდასახვა
25. 09. 2021
რამდენიმე სიტყვა ლოგოს შესახებ (პრაქტიკა აჩვენებს, რომ ჩვენ დროშიც კი არსებობენ ადამიანები,
01
01
შემდეგი
03