როგორ რეაგირებს ჩვენი ტვინი კონტენტზე?!
მარკეტოლოგები ხშირად საუბრობენ მომხმარებლების ცნობიერებაზე... როგორ გავიგოთ რა მოსწონთ და რა არ მოსწონთ მათ?! რას ფიქრობენ ისინი თქვენ ბრენდზე? სწორად გებულობენ თუ არა ვებ გვერდზე წაკითხული ტექსტს, ნანახ ვიდეოს და სურათს? რა გავლენას ახდენს კონტენტი მომხმარებელზე? იზიდავს თუ არა ის მომხმარებელს? და უჩნდება თუ არა მათ რამეს ყიდვის სურვილი?! პასუხები კითხვებზე ჩვენ ტვინში იმალება. იმის ცოდნა თუ,როგორ რეაგირებენ ადამიანები სხვადასხვა სახის ინფორმაციაზე საშუალებას გაძლევთ იმოქმედოთ მათ ემოციებზე. ჩვენ გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ კონტენტის სწორად შერჩევაში, რაც დაგეხმარებათ თქვენი მომხმარებლებისთვის მარკეტინგული გზავნილის სწორად მიწოდებაში.
კონტენტი (ტექსტი)
როგორ კონტენტს ანიჭებთ უპირატესობას ციფრული მარკეტინგული სტრატეგიის დროს? დღეს ყველაზე გავრცელებულ კონტენტად ითვლება:
- ბლოგ პოსტები (Blog posts)
- ქეისები, თემატური კვლევები და სტატიები (Case Studies)
- ელექტრონული წიგნები (E-books)
- სხვადასხვა სახის ინსტრუქციები (Whitepapers)
- ვებ საიტები (Website contents)
კითხვის დროს ტვინი ცდილობს ავტორის ან მთავარი გმირის ადგილას წარმოიდგინოს თავი. ტვინის ეს ფუნქცია ავტომატურად ირთვება მაშინაც კი როდესაც ამა თუ იმ მოვლენას ადევნებთ თვალყურს.
ტექსტური კონტენტი — საუკეთესო გადაწყვეტილებაა:
- ბრენდის და მომხმარებლის ურთიერთობის შექმნისთვის;
- ცოდნის და გამოცდილების დემონსტრირებისთვის;
- მომხმარებლის ნდობის მოპოვებისთვის;
- თქვენი პროდუქციის ან/და მომსახურების შეფასება/შედარებისთვის;
- მომხმარებლების მოსაზრებების გაზიარებისთვის.
გრაფიკული კონტენტი
დღეს გრაფიკული კონტენტიდან ყველაზე დიდი პოპულარობით სარგებლობს ინფოგრაფიკა (Infographics), სლაიდშოუ (Slideshows), ფოტოები და სურათები. ვიზუალიზაციის წყალობით მომხმარებლები უფრო ადვილად და სწრაფად იგებენ თქვენ მიერ მიწოდებულ გზავნილს.
- სურათები მეხსიერებაში დიდხანს ინახება
- ტვინის მუშაობის 50% იხარჯება გარემოს ვიზუალურ აღქმაზე
- დანახულის აღსაქმელად ჩვენ გვჭირდება 1/10 წამამდე
ადამიანს სურათის ნახვის შემდეგ, მის სრულყოფილად აღსაქმელად 250 მილიწამი სჭირდება.
გრაფიკული კონტენტი — საუკეთესო გადაწყვეტილებაა:
- იდეების და მონაცემების პრეზენტაციისთვის;
- თქვენი ბრენდისადმი ყურადღების მისაქცევად;
- დასამახსოვრებელი კონტენტის შესაქმნელად;
- დამაჯერებელი არგუმენტებისთვის (making a persuasive argument).
ინტერაქტიული კონტენტი
ესეთი სახის კონტენტი ყველაზე ხშირად გამოიყენება ანიმაციებისთვის, თამაშებისთვის და ტესტებისთვის. ინტერაქტიული კონტენტი ძირითადად გამოიყენება ფოტო, ვიდეო და ტექსტურ კონტენთან ერთად, მსგავსი კომბინაციის ყურებისას ადამიანის ტვინის რამდენიმე ჰემისფერო ირთვება, ამიტომ ინფორმაცია უფრო მალე ათვისებადი და დასამახსოვრებელი ხდება.
- ინტერაქტიული კონტენტი სოციალურ ქსელებში დიდი პოპულარობით სარგებლობს — მომხმარებლები ხშირად აქვეყნებენ სხვადასხვა ტესტების შედეგებს სოციალურ ქსელში.
ინტერაქტიული კონტენტი — ეს საუკეთესო გადაწყვეტილებაა:
- სოციალურ ქსელებში პუბლიკაციებისთვის;
- მკითხველები ემოციურ დონეზე ჩასართავად;
- ინტერაქტიული გამოცდილების მიღება, რომელიც დიდხანს დაგამახსოვრდებათ.
ვიდეო კონტენტი
ამ ტიპის კონტენტი უფრო და უფრო პოპულარული ხდება.
- ბრენდის რეკლამა;
- ვიდეო ბლოგები;
- ვიდეო გაკვეთილები;
- სემინარები.
ვიდეო ზრდის ემოციურ კავშირს მომხმარებელსა და კომპანიას შორის.
ტვინი ვიდეოს ტექსტთან შედარებით 60 000- ჯერ უფრო სწრაფად ამუშავებს. ვიდეორგოლის ყურებას არ სჭირდება აქტიური მონაწილეობა, ამიტომ ის არ გვართმევს ბევრ ენერგიას. ვიდეოკონტენტი — საუკეთესო გადაწყვეტილებაა:
- კომპანიის პრეზენტაციისთვის და ბრენდის ისტორიის ჩვენებისთვის;
- მაყურებლებთან კონტაქტის დამყარებისთვის;
- პროდუქციის ან/და მომასხურების გამოყენების ახსნა, ინსტრუქცია.
კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენგვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.
მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge
მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა
ელ. ფოსტა: info@lemons.ge
ოფისი: ( 995) 032 2 45 01 01