რატომ გახდა საჭირო ჩვეულებრივი მარკეტინგული კომუნიკაციებიდან ინტეგრირებულზე გადასვლა?

ყველაფერს სჭირდება ცვლილებები, გარდაქმნები, სიახლეები...
სწორედ ამიტომ, 1993 წელს მარკეტინგშიც გახდა საჭირო ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების მოდელის შექმნა. 

მოდით, გავიგოთ რა არის ის?

ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები (IMC) არის ბრენდის შეტყობინებების გაერთიანების პროცესი, რათა ის თანმიმდევრული იყოს ყველა მედიაში, რომელსაც ბრენდი იყენებს სამიზნე აუდიტორიასთან მისაღწევად. ეს არის სტრატეგიული მიდგომა, რომელიც ხელმძღვანელობს კომუნიკაციასა და ტაქტიკას, რომელიც გამოიყენება ყველა მარკეტინგულ არხზე.

რატომ არის მნიშვნელოვანი ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია?

ყველა ორგანიზაცია იყენებს მრავალ არხს თავის აუდიტორიასთან კომუნიკაციისთვის. ყველას გვახსოვს „ტრადიციული“ არხები, როგორიცაა ტელევიზია, რადიო, გაზეთები, სახლის გარეთ რეკლამა და საფოსტო ყუთები. დღევანდელ ციფრულ სამყაროში ძნელია თვალყური ადევნოთ ყველა მედიას, რომლითაც შეგიძლიათ თქვენს პოტენციურ მომხმარებლებს ხმა მიაწვდინოთ.

რამდენიმე მარკეტინგულ არხზე ერთდროულად ფოკუსირება მრავალი კომპანიის აუცილებლობაა. ეს მრავალარხიანი მარკეტინგი მოითხოვს სტრატეგიულ მიდგომას, რათა ამ ყველაფერმა ერთად იმუშაოს მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად. ეს არის ის ეტაპი, როცა IMC შედის თამაშში. 

ინტეგრირებული მარკეტინგი

არსებობს ოთხი ძირითადი მიზეზი, რის გამოც IMC მნიშვნელოვანია:

1.გაძლიერებული ბრენდის თანმიმდევრულობა

შემდეგ ჯერზე, როდესაც რაიმეს იყიდით, დაფიქრდით, როდის გაიგეთ პირველად პროდუქტის ბრენდის, თავად პროდუქტის შესახებ და როგორ მიიღეთ გადაწყვეტილება შეძენის შესახებ.
დიდი შანსია, რომ არ იყიდით იმ პროდუქტს, რომელსაც პირველად ნახულობთ. 
გაივლით ყიდვამდე ეტაპებს, რომელიც შეიძლება იმდღესვე შედეგიანად დასრულდეს, მაგალითად ტანსაცმლის შემთხვევაში ან კიდევ წლები გაგრძელდეს - მანქანის შემთხვევაში.

ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია (IMC) უზრუნველყოფს, რომ თქვენმა ბრენდმა ერთხმად ისაუბროს ყველა პლატფორმაზე. იქნება ეს ვებგვერდი, სოციალური მედია თუ რეკლამა, ბრენდის თანმიმდევრული გზავნილის შენარჩუნება ნდობასა და აღიარებას უწყობს ხელს. როდესაც მომხმარებლები ხვდებიან ერთიანი ბრენდის იმიჯს, ეს აძლიერებს მათ აღქმას თქვენი ბრენდის შესახებ, რაც მას უფრო დასამახსოვრებელსა და საიმედოს ხდის.

2. გაუმჯობესებული მომხმარებლის გამოცდილება
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია მომხმარებელს უადვილებს ბრენდთან ჩართვას. თანმიმდევრული შეტყობინებებითა და არხებით გლუვი ნავიგაციის წყალობით, მომხმარებლები კომფორტულად გრძნობენ თავს ბრენდთან ურთიერთობისას. არ აქვს მნიშვნელობა ისინი თქვენს ვებ საიტზე შემოდიან თუ არა, ჩაერთვებიან სოციალურ მედიაში თუ არა ან იღებენ ელ.წერილს თუ არა, უწყვეტი გამოცდილება უზრუნველყოფს კმაყოფილებასა და ლოიალობას.

3. გაზრდილი ROI და ხარჯების ეფექტურობა
სხვადასხვა არხებზე მარკეტინგული ძალისხმევის კოორდინირებით, ბიზნესს შეუძლია შეამციროს არასაჭირო ხარჯები და გაამარტივოს კამპანიები. ეს ეფექტური მიდგომა უზრუნველყოფს რესურსების ოპტიმალურ განაწილებას, რაც ყველა მარკეტინგულ თეთრს ითვლის. გარდა ამისა, მრავალჯერადი შეხების წერტილით მომხმარებლებთან მიღწევით, ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია ზრდის კონვერტაციის მაჩვენებელს და ზრდის გაყიდვებს, რაც იწვევს უკეთეს ROI-ს.

4. აუდიტორიის უფრო დიდი ჩართულობა და წვდომა
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია საშუალებას გაძლევთ დაუკავშირდეთ თქვენს აუდიტორიას უფრო მჭიდროდ. არხების ნაზავის გამოყენებით, როგორიცაა სოციალური მედია, ელექტრონული ფოსტა და კონტენტ მარკეტინგი, ბრენდებს შეუძლიათ მიაღწიონ მომხმარებლებს მათი კავშირის სხვადასხვა ეტაპზე. ეს მრავალარხიანი სტრატეგია არა მხოლოდ აფართოებს თქვენი ბრენდის წვდომას, არამედ ხელს უწყობს ურთიერთქმედებას. იქნება ეს სოციალური მედიის კამპანიებით თუ პერსონალიზებული ელფოსტით, ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია ხელს უწყობს მომხმარებლებთან რეზონანსს, აძლიერებს ბრენდის ცნობადობასა და ლოიალობას.

მარკეტინგის ინსტრუმენტები

წარმატების ისტორიები
მაგალითად ავიღოთ კოკა-კოლა, რეკლამის, საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და ციფრული მარკეტინგის მცდელობების უწყვეტი ინტეგრაციის გზით, Coca-Cola-მ შეინარჩუნა თავისი პოზიცია, როგორც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე ცნობადი ბრენდი. მისმა თანმიმდევრულმა შეტყობინებებმა ყველა არხზე, ინოვაციურ კამპანიებთან ერთად, როგორიცაა „გააზიარე Coke“, მნიშვნელოვნად გაზარდა ბრენდის ჩართულობა და ლოიალობა.

ანალოგიურად, Nike-ის ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის სტრატეგია შეუფერხებლად აერთიანებს ტრადიციულ რეკლამას გამოცდილი მარკეტინგისა და სოციალური მედიის ჩართულობას. მან წარმატებით შექმნა საზოგადოება თავისი ბრენდის გარშემო, რაც ხელს უწყობს გაყიდვებისა და ბრენდის გავცელებას.

სეფორა - იყენებს თავის სახელს, მრუდი "S" ლოგოს, შავ და თეთრ ზოლებს და წითელ ფერს, როგორც კონტრასტულ ელემენტს. ეს არის მარტივი, მაგრამ ეფექტური, როდესაც უყურებთ ბრენდის კომუნიკაციებს. ძირითადად, როდესაც სამიზნე აუდიტორია ხედავს კოსმეტიკურ რეკლამას, რომელიც არის შავი და თეთრი წითელი ელემენტებით, Sephora არის ის, რაც უმეტესობას ახსენდება და შეიძლება არც კი დასჭირდეს რეკლამის დეტალების შემოწმება. უბრალო ქაღალდის ჩანთაც კი შეიძლება იყოს ინსტრუმენტი, რომლის ინტეგრირებაც შეგიძლიათ თქვენს საკომუნიკაციო სტრატეგიასთან.

თანამშრომლობა სხვადასხვა დეპარტამენტებთან შეკრული ბრენდინგისთვის
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის უპირატესობა ის არის, რომ ის ხელს უწყობს თანამშრომლობას ორგანიზაციის სხვადასხვა განყოფილებებს შორის, მათ შორის მარკეტინგი, გაყიდვები, მომხმარებელთა მომსახურება და პროდუქტის განვითარება. ერთიანი ბრენდის გამოცდილების მიწოდების საერთო მიზნის მისაღწევად, ბიზნესს შეუძლია უზრუნველყოს შეკრული ბრენდინგი ყველა შეხების წერტილში, რაც გამოიწვევს ბრენდის ლოიალობის გაზრდასა და მომხმარებელთა კმაყოფილებას.

კონსულტაციისა და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (995) 032 2 45 01 01

რატომ გახდა საჭირო ჩვეულებრივი მარკეტინგული კომუნიკაციებიდან ინტეგრირებულზე გადასვლა?

სხვა სიახლეები