რა არის ბრენდბუქი

კომპანია ”Lemons” დაფუძნდა 2012 წელს, თუმცა  თავისი საქმიანობა 2009 წლიდან წამოიწყო. მოცემულ პერიოდში, საქართველოს ბაზარზე, საკმაოდ ბევრი მაღალკვალიფიციური კონკურენტი მოღვაწეობდა, მიუხედავად ამისა, Lemons.ge-მ თავისი სიტყვა თქვა და  მათ შორის ღირსეული ადგილიც დაიკავა. ჩვენი მომსახურების სფერო საკმაოდ მრავალმხრივია და  მოიცავს ინტერნეტ პოპულარიზაციისთვის საჭირო თითქმის ყველა სერვისს.

ძირითადი საქმიანობის სფერო: 

ნებისმიერი მოცულობისა და სირთულის ვებგვერდის დამზადება;

პრომო (სავიზიტო) საიტების დამზადება;

მსხვილ კორპორატიული პორტალები.

ვებ დიზაინი, ლოგოს დიზაინიბრენდბუქი   რა არის ბრენდბუქი: წესების წიგნი ბრენდის ატრიბუტიკასთან მოპყრობის შესახებ. ვიზუალური მასალის გამოყენების და გარკვეული აკრძალვების ცნობარი.

რატომ: წარმოიდგინეთ რომ პრესბანერის, ბლანკის თუ სავიზიტო ბარათის ბეჭდვისას ყოველ ჯერზე, ორგანიზაციის ყველა თანამშრომელი თავიდან იგონებდეს დიზაინს, ქაოტურად, თითოეულის გემოვნებისამებრ… არათანმიმდევრულობის თავიდან ასაცილებლად, ასევე გრძელვადიან პრესპექტიკაში, თანხის, დროისა და შრომის დაზოგვის მიზნით იქმნება ბრენდის სახელმძღვანელო.

რისგან შედგება ბრენდბუქი: დოკუმენტების (მაგ. ბლანკი,საქაღალდე), საბეჭდი ნიმუშები (მაგ. ფლაერი, ბუკლეტი, პოსტერი) და სუვენირების (მაგ. კალამი, ფლეშკა) დიზიანისგან. თუმცა ეს ჩამონათვალი ყოველ კონკტერულ შემთხვევაში შესაძლოა სხვანაირიც იყოს, რაიმე დაემატოს ან გამოაკლდეს, კომპანიის საჭიროებისამებრ.

ვისთვისაა ის განკუთვნილი: პიარ მენეჯერებისთვის, მარკეტინგის მენეჯერებისთვის, დიზიანერებისთვის, სტამბის თანამშრომლებისთვის, და ყველა იმ ადამიანსითვის ვისაც შეხება აქვს კონტენტის, ვიზუალის დიზაინის თუ ბეჭდვის საკითხებთან. რისი მომტანია ორგანიზაციისთვის მისი არსებობა: თანმდიმდევრულობის, სიცხადის, სტილის. ბრენდ-ბუქის მისიაა თანამშრომლებამდე მართებულად მიიტანოს ბრენდის იდეა და მისი უმნიშვნელოვანესი მდგენელები. ის ბრენდის კანონებს ასახავს. ბრენდბუქში მოცემულია კომპანიის პოზიციონირება, მისია, ღირებულებები, ყველა კანონი საფირმო სტილის ელემენტების გამოყენების შესახებ და მათი ზედმიწევნითი სპეციფიკაცია. ბრენდის სახელმძღვანელოს შექმნა საფირო სტილის შემუშავების ფინალური ნაწილია, რომელიც კომპანიას შესაძლებლობას აძლევს,  ნებისმიერ საკომუნიკაციო არხსა თუ საშუალებაში ბრენდის ვიზუალური სტილის მართებული ასახვა მოახდინოს მომავალში.

შეფუთვის დიზაინი ბევრი ტიპის ბიზნესში შეფუთვა კომუნიკაციის უმნიშვნელოვანესი და უპირველესი ნაწილია. საცალო ბაზარზე წარმოდგენილი ბიზნესისთვის, განსაკუთრებით FMCG პროდუქტებში, ის შეუცვლელი კომუნიკატორია. შეფუთვა ან ეძახის მომხმარებელს თაროდან, ან შეუმჩნეველი რჩება. შეფუთვის დიზაინი მყისიერ წარმოდგენას უქმნის მომხმარებელს თქვენი ბრენდის ღირებულებაზე, გემოვნებაზე, იმიჯსა და საფასო კატეგორიაზეც კი. ვიზუალურ პარამეტრებთან ერთად, შეფუთვა პროდუქტს მარტივად გამოსაყენებელს და შესაბამისად, მასთან ურთიერთობას სასიამოვნოს უნდა ხდიდეს. ჩვენი სპეციალისტები შეფუთვის დიზაინის დამზადების შემდგომ  ეტაპზე  ატესტირებენ მის თითოეულ დეტალს, ითვალისწინებენ პოტენციური მომხმარებლის დამოკიდებულებებს, განწყობებს და ახდენენ კორექციას. ჩვენ შეგიქმნით შეფუთვის რამდენიმე ვერსიას და თქვენთან ერთად ვატესტირებთ მათ იმ ადამიანებში, ვისთვისაც არის განკუთვნილი თქვენი პროდუქტი და შეთავაზება.

კონსულტაციისთვის და დახმარებისთვის კი მუდამ თქვენ გვერდით მიგულეთ მე და ჩემი კომპანია.

მხოლოდ ორიგინალური გადაწყვეტილებები  - Lemons.ge

მისამართი: წერეთლის გამზ. #117ა

ელ. ფოსტა: info@lemons.ge

ოფისი: (+995) 032 2 45 01 01

რა არის ბრენდბუქი

სხვა სიახლეები

ტეგები: