Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
თანაინვესტირება
3000000 თანდაფინანსება
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
05. 01. 2023
Zappos, Google, Twitter Facebook, Adobe - კომპანიების კორპორატიული კულტურა. რა არის მათში განსაკუთრებული? 2
რა არის Adobe-ეს კორპორატიული კულტურის ფუნდამენტური პრინციპი და რა უნდა ვისწავლოთ?
ვრცლად
31. 12. 2022
Zappos, Google, Facebook, Adobe - კომპანიების კორპორატიული კულტურა. რა არის მათში განსაკუთრებული?
ეფექტური კორპორატიული კულტურის ასაშენებლად, ჩვენ ვსწავლობთ საუკეთესოებისგან.
07. 08. 2022
როგორ შევქმნათ სლოგანი, რომელიც ყველას დაამახსოვრდება?
სლოგანი რაც შეიძლება ლაკონური, გასაგები და ემოციურად დატვირთული უნდა იყოს
17. 06. 2022
როგორ არის დაკავშირებული NFT და მარკეტინგი?
NFT (non-fungible token არა-ჩანაცვლებადი ტოკენი) არის უნიკალური ან შეუცვლელი ტოკენი, რომელიც
07. 06. 2022
როგორ შევარჩიოთ კომპანიის სახელი
კარგი ნეიმინგისთვის აუცილებელია ბაზრისა და მომხმარებლების სიღრმისეული ანალიზი, რადგან ბრენდის ან პროდუქტის სახელი მომხმარებლისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.
16. 05. 2022
რა არის SMS მარკეტინგი?
გამოიყენეთ მარკეტინგის ეს ინსტრუმენტი სწორად და შედეგიც არ დააყოვნებს!
10. 05. 2022
მომხმარებელთა ქცევის 4 თეორია
მომხმარებელთა აზრების, შაბლონებისა და ქცევების ანალიზი მარკეტოლოგებს საშუალებას აძლევს უკეთ გაიგონ თავიანთი სამიზნე აუდიტორიის სურვილები და საჭიროებები.
25. 04. 2022
რა არის ტრაფიკი ინტერნეტში და როგორ მოვიზიდოთ ის
უკვე მრავალი წელია ინტერნეტი საზოგადოებრივი ცხოვრების განუყოფელ ნაწილი გახდა. ჩვენ ყოველდღიურად
10. 04. 2022
კონტენტ გეგმა სოციალური ქსელისთვის: რა არის და როგორ გავაკეთოთ
მაშ ასე, რატომ უნდა შეადგინოს კომპანიამ კონტენტ გეგმა?
ბრენდინგი
27. 01. 2023
გრაფიკული დიზაინის ახალი ტენდენციები მოგვცემს ესთეტიკური აღორძინების კიდევ ერთ წელს და ახალ შემოქმედებით ექსპერიმენტებს
01. 12. 2022
დღეს ბაზარზე ყველა სფეროში კონკურენცია ძალიან მაღალია და ის დღითიდღე იზრდება
10. 11. 2022
ბრენდის პოზიციონირება ეს არის სტრატეგია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ განასხვაოთ თქვენი კომპანია კონკურენტებისგან
08. 11. 2022
თქვენი აზრით, რამდენს შოულობს მსოფლიო დონის მევიოლინე?
22. 07. 2022
იტენის ფერების წრე არის ერთ-ერთი უმარტივესი გრაფიკული სქემა, რომელიც შედგება სხვადასხვა ფერის
15. 11. 2021
ბრენდის პლატფორმა - ეს არის დოკუმენტი, რომელიც ასახავს იმ მახასიათებლებს, რომლებიც განასხვავებს
24. 10. 2021
ბრენდი, როგორც ცოცხალი ორგანიზმი
17. 10. 2021
ადამიანების უმრავლესობისთვის ბრენდინგი არის ან რაღაც ეფემერული ან უბრალოდ ლოგო. ხოლო მათთვის ვინც
01
01
შემდეგი
09