Lemons
ჩვენ შესახებ
რატომ ჩვენ
შეიტყვეთ ლიმნების შესახებ
კარიერა
გიყვარდეს ის, რასაც აკეთებ
ღირებულება
ხარისხიანი მომსახურების შეთავაზება
სერვისები
ვებ გვერდი
შენი ფილიალი ინტერნეტში
ლოგო/ბრენდბუქი
გახდი უფრო დასამახსოვრებელი
ბლოგის წარმოება
რეიტინგი საძიებო სისტემაში
სოც. მედია
ინფორმაციის გავრცელების ეფექტური საშუალება
სახელის შექმნა
ის რაც ყველას ახსოვს
ცხელი ხაზი
სატელეფონო გაყიდვების მოდული
თანაინვესტირება
3000000 თანდაფინანსება
SEO ოპტიმიზაცია
გაზრდილი ცნობადობა
კონტენტის შექმნა
დეტალები მნიშვნელოვანია
აუთსორსინგი
გაყიდვები სამშენებლო კომპანიებისთვის
პორტფოლიო
ბლოგი
კონტაქტი
Geo
Eng
პიარი
ლოგო
ბრენდინგი
მარკეტინგი
საინტერესო
ვებ გვერდი
ყველა
01. 05. 2023
როგორ შევქმნათ სცენარი, რომელიც ნამდვილად იმუშავებს?
რომელ პრობლემას აგვარებს თქვენი პროდუქტი/მომსახურება
ვრცლად
14. 04. 2023
რატომ არის სკრიპტი ცუდი - როგორ ვესაუბროთ მომხმარებელს სწორად
როდესაც მენეჯერი მუშაობს სკრიპტის მიხედვით
10. 04. 2023
UX ქოფირაითინგი - ტექსტი, რომელიც სასარგებლოა მომხმარებლისთვისაც და ბიზნესისთვისაც
UX ტექსტები ერთ-ერთ მთავარ როლს ასრულებს მომხმარებლების მოზიდვასა და შენარჩუნებაში
10. 03. 2023
კონტენტი და SEO: როგორი ტექსტები უნდა განვათავსოთ საიტზე საძიებო სისტემებისთვის #1
რისთვის სტუმრობენ ვიზიტორები თქვენს ვებ გვერდს? ვიზიტორების 90% საიტზე მისთვის სასარგებლო
06. 03. 2023
ტიპოგრაფია, როგორც დიზაინის და კომუნიკაციის მთავარი ნაწილი
ტიპოგრაფია მნიშვნელოვანი ფაქტორია როგორც დიზაინში, ისე ზოგადად კომუნიკაციაში.
20. 01. 2023
როგორ მუშაობს ლიდერის ტვინი
ადამიანი არის ის, რასაც აკეთებს და მისი მოქმედებები მისი გადაწყვეტილებებისა და დამოკიდებულების შედეგია
15. 01. 2023
რა ახდენს გავლენას წარმატებაზე - ჩვენი ტვინი თუ ჩვენი ნება?
ძირითადი გადაწყვეტილებების მიმღები არის ტვინი
12. 12. 2022
პროფესიული გადაწვა BURNOUT - როგორ ამოვიცნოთ და გადავლახოთ
პროფესიული გადაწვა BURNOUT - ადამიანის ფიზიკური და ფსიქიკური აშლილობა, რომელიც წარმოიქმნება სამსახურში მუდმივი სტრესის გამო
25. 10. 2022
Web3 -ის 5 საუკეთესო ტენდენცია, რომლებსაც 2023 წელს ვიხილავთ
Web3-ის დიდი ნაწილი ჯერ კიდევ დამუშავების პროცესშია
ლოგო
28. 09. 2022
ლოგო არის კომპანიის სახე, მისი მთავარი ვიზუალური კომპონენტი
25. 08. 2022
რატომ არის ზოგიერთი ლოგო სხვებზე უკეთესი?
01. 07. 2022
განსხვავებული და ორიგინალური იდეებისთვის, კრეატიული
07. 12. 2021
იტალიელმა გრაფიკულმა დიზაინერმა, ემანუელ აბრატემ მოიფიქრა საინტერესო პროექტი, რომელშიც დიზაინერმა
25. 11. 2021
თითოეულ ლოგო არის ბრენდის სახელის ვიზუალური გარდასახვა
25. 09. 2021
რამდენიმე სიტყვა ლოგოს შესახებ (პრაქტიკა აჩვენებს, რომ ჩვენ დროშიც კი არსებობენ ადამიანები,
21. 03. 2020
როგორ უნდა გამოიყურებოდეს ცნობილი ბრენდების ლოგოები კორონავირუსის დროს- სლოვაკი დიზაინერის ხედვა
22. 11. 2017
ლოგო და საფირმო სტილი - კომპანიის განმასხვავებელი ნიშნებია, მისი იდეოლოგია, კლიენტებთან და პარტნიორებთან კომუნიკაციის ერთ-ერთი საშუალებაა. კომპანიის ლოგო განთავსებულია: საიტზე,ბლანკებზ
01
01
შემდეგი
09